Hoofdmenu

Scharrelaar

Gestart door DaanKuiper, september 20, 2005, 19:36:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

DaanKuiper

Hallo allemaal,
Heb met plezier gekeken naar  al die mooie waarnemingen van de scharrelaar.
Morgen ben ikzelf in de gelegenheid om te gaan kijken.
Vandaag is hij echter niet meer gemeld. Weet iemand of hij vandaag nog is waargenomen?
To see or not to see, that's the question!!

Met vriendelijke groet,
Daan.

Pim

Waarschijnlijk is de vogel vandaag en gisteren niet waargenomen.

vriendelijke groet,

Pim Julsing
met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Pim

Klopt inderdaad, maar dat beest moet een keer gaan vliegen....
Ik hoop voor Daan dat hij nog een dagje blijft, het is namelijk het neusje van de Zalm (onder de vogels).

groet,

Pim
met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Rick van der Weijde

Ben vandaag zo'n beetje de hele dag in en rond de scharrelaar plek geweest. Vanochtend rond een uur of acht moet hij voor het laatst gezien zijn. Daarna heb ik van niemand meer begrepen dat ie is gezien. En er is door een aantal mensen flink gezocht. Morgenochtend vroeg wordt de zoektocht hervat (maar niet door mij...  :( )
Rick van der Weijde
Corotauria Nature Photography

DaanKuiper

Gelukkig dus blijkbaar nog aanwezig, al moet je blijkbaar wel geluk hebben. Ga dat hopelijk straks op de proef stellen. Ben net terug van een tocht door de oertijd. Schitterend die hertenbronst! Windstil , bijna volle maan op met grondmist gevulde valleien en roepend vrouwtje bosuil 4 meter boven me. Overal burlende herten met af en toe flinke (goed hoorbare) gevechten.
To see or not to see, that's the question!!

Met vriendelijke groet,
Daan.

steenl

Vrienden van mij hebben de gehele middag gezocht.
Helaas zonder resultaat.
De scharrelaar is gevlogen.

Groet,
Lennaert

Jan-Pieter

en nu is de vraag. Waar duikt hij weer op?

MVG JP

DaanKuiper

Zojuist teruggekomen van een schiterende dag Texel. Tot 18.40 u Met anderen gezocht naar de Scharrelaar maar helaas niet gevonden. Er was echter genoeg om van te genieten. Jagende boomvalken en een slechtvalk zittend op de grond , waargenomen in close-up, maakten weer veel goed.  
To see or not to see, that's the question!!

Met vriendelijke groet,
Daan.