Zeker Henri
en dat is 25, belofte maakt schuld.in het menu van waarneming.nl is in het afrolmenu 'deze site' de optie ' behaalde doelen' toegevoegd.mocht iemand een betere titel weten dan hoor ik het wel
Citaat van: hiskodevries op maart 11, 2014, 13:02:50 pmen dat is 25, belofte maakt schuld.in het menu van waarneming.nl is in het afrolmenu 'deze site' de optie ' behaalde doelen' toegevoegd.mocht iemand een betere titel weten dan hoor ik het welAlleen geen idee hoe ik daar ineens tussen kom (500 Wageningen)? Dit jaar doe ik niet mee, dus die kan er uit. Of verdwijnt dan direct de hele pagina omdat de 25 niet meer wordt gehaald ?
gewoon meedoen , anders is het jouw schuld als de pagina offline gaat
Als je beide invoert, heb je één soort. Als je één van tweeën invoert, heb je ook één soort. Ik zou er geen tijd aan besteden en het laten zoals het is, als het lastig is het helemaal goed te krijgen.
ik doe niets
Ramon,als jij jouw link start en je wijzigt in de link het aantal doelsoorten en je ververst die link, wordt dit dan bijgewerkt in http://waarneming.nl/1000_soorten_ranking.php?jaar=2014 ?