Hoofdmenu

Zilverpont

Gestart door Martijn Bot, december 13, 2013, 17:41:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

Martijn Bot

Hierbij weer eens een 1KJ uit Groningen, en wel van vanmiddag. Puur op tertials, dekveren en mantel was onze eerste ingeving Pont, en ook de lichte kop knalde er lekker uit, maar de kopvorm en het logge postuur wijzen m.i.meer richting (argentatus) Zilver. Ik heb helaas geen open vleugels of staart; is er iemand die zich geroepen voelt hier iets van te zeggen?

theomuusse

R6 lijkt een patroon te tonen als zilver, maar niet lekker te zien..

Theo

Martijn Bot

Scherp, viel Lazar in het veld ook op. De rest van de tertials hadden dat niet. Het lijkt mij voorlopig en nog steeds Zilver met mogelijk iets van Pont.

Mars Muusse

CiteerHet lijkt mij voorlopig en nog steeds Zilver met mogelijk iets van Pont.

Om wat tegengeluid te geven, dan draai ik het om: een pont met hooguit iets van een zilver... ;-)

adriaens

Beetje lastig met maar één foto, maar is dit niet eerder een Geelpootmeeuw?

Rudy_Offereins

#5
Martijn, op je fotosite staat een Geelpootmeeuw, gefotografeerd op 30 november. Volgens mij is dit dezelfde vogel.

Edit: hier dus: http://www.pbase.com/martijnbot/image/153577422
Vriendelijk groet, Rudy

Martijn Bot

Mmm, grappig, destijds twijfelde ik geen minuut, nu brak ik m'n hersens over wat misschien dezelfde vogel is. Als je ouder wordt, kijk je ineens heel anders tegen zaken aan, dat blijkt maar weer ;-)

Rudy_Offereins

Citaat van: Martijn Bot op december 16, 2013, 21:06:24 PM
Mmm, grappig, destijds twijfelde ik geen minuut, nu brak ik m'n hersens over wat misschien dezelfde vogel is. Als je ouder wordt, kijk je ineens heel anders tegen zaken aan, dat blijkt maar weer ;-)
Zou oud als ik ben bedoel je?  ;)
Vriendelijk groet, Rudy

Martijn Bot

Citaat van: Rudy_Offereins op december 17, 2013, 09:59:39 AM
Citaat van: Martijn Bot op december 16, 2013, 21:06:24 PM
Mmm, grappig, destijds twijfelde ik geen minuut, nu brak ik m'n hersens over wat misschien dezelfde vogel is. Als je ouder wordt, kijk je ineens heel anders tegen zaken aan, dat blijkt maar weer ;-)
Zou oud als ik ben bedoel je?  ;)
Nee, zo oud nou ook weer niet.