IVOORMEEUWENTELLING aankomend weekend!

Gestart door Herman Bouman, december 04, 2013, 19:45:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jacob Molenaar

Citaat van: ArjenDrost op december 24, 2013, 14:11:27 PM
Ik word nou toch wel benieuwd, Jacob. Hoeveel Ivoormeeuwen heb je intussen geteld? ;)
Was het maar zo'n feest! Ik dacht dat je al je tellingen (maakt niet uit goed of slecht) indien mogelijk aan trektellen.nl door mocht/moest geven?
Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

Yeronimo

Volgens mij heb je op een ander punt geteld als de trektelpost zelf gevestigd is. Heb beste zou je de hoofdteller (via trektellen.nl --> contact --> maasvlakte) een mail kunnen sturen met de gegevens/resultaten en dan kan hij altijd nog beslissen om het erop te zetten of niet. :-)
Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden

Jacob Molenaar

Citaat van: Yeronimo op december 24, 2013, 15:35:02 PM
Volgens mij heb je op een ander punt geteld als de trektelpost zelf gevestigd is. Heb beste zou je de hoofdteller (via trektellen.nl --> contact --> maasvlakte) een mail kunnen sturen met de gegevens/resultaten en dan kan hij altijd nog beslissen om het erop te zetten of niet. :-)
Ik weet niet of je de maasvlakte een beetje kent qua gebied, maar dit was op de oude telpost, ik weet niet of de pointer helemaal goedstaat.
Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

Pim

De kans op een ivoormeeuw is weer afgenomen ;)



met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Herman Bouman

Bemoei zucht ten top dit.  :-\ :-\
Gelukkig blijven de meeste vogelaars lekker doorzoeken naar dat mooie meeuwtje!! De storm van vandaag levert misschien toch nog wat leuks op? Nogmaals succes

jameslidster

Citaat van: Herman Bouman op december 27, 2013, 10:59:22 AM
Bemoei zucht ten top dit.  :-\ :-\
Gelukkig blijven de meeste vogelaars lekker doorzoeken naar dat mooie meeuwtje!! De storm van vandaag levert misschien toch nog wat leuks op? Nogmaals succes

Beest bij Hull is ook weg.......

KorHaan

Citaat van: Pim op december 27, 2013, 08:59:14 AM
De kans op een ivoormeeuw is weer afgenomen ;)



;D



Het wachten is op een dikke vette walvis....
Hekje ervoor, en dan maar wachten....


Vriendelijke groet,


Ronald Sinoo

Erwin Goutbeek

Beste mensen,

Ter info:

Gisteren (29 dec 2013 van 10.30 tot 16.00) op 10 km strand op Schiermonnikoog alle meeuwen bekeken (van restaurant Merlijn naar oostpunt.) Helaas geen burgemeesters of ivoormeeuwen. Op zee was ook weing meeuwen trek. De enige leuke meeuw was een adulte pontische.

Groet Erwin

Herman Bouman

Gisteren tussen Zandvoort en IJmuiden gezocht. Ook geen ivoormeeuwen. Wel een kleine burgemeester!