Het boek 'The lichens of Great Britain and Ireland' (2009) is zo te zien overal uitverkocht. Weet iemand of dit boek binnenkort weer te koop komt? Of is het wachten op een vernieuwde uitgave?
Tip van 29 april 2022
Ook ik was op zoek naar The lichens of Great Britain and Ireland en ontdekte dat ie "out of print" is (eerder andere korstmosboeken aangeschaft en geen onuitputtelijk budget helaas ;-) ). Wat extra speurwerk leverde een Engelse leverancier op die nog een aantal exemplaren heeft. Zijn wel beschadigde exx. maar de schade zit aan de buitenkant op de hoeken van de kaft.
Het is een dure grap om de ruim 2kg boek op te laten sturen ( vanaf ca. € 14,-) en het boek zelf is natuurlijk ook best een investering (€ 74,25) maar mocht je nog interesse hebben dan heb je hier de website
https://www.summerfieldbooks.com/product/the-lichens-of-great-britain-and-ireland-2nd-edition/ Ik heb contact gelegd via de e-mail omdat ik geen creditcard heb en in Euro's wilde betalen en ze geven binnen één werkdag antwoord. Mijn boek is onderweg

Aanvulling; Vandaag, 5 mei 2022 is mijn boek keurig aan huis bezorgd in mijn woonplaats Weeze in Duitsland. Verzonden als tracked shipment met UPS op 29 april en nu afgeleverd. Boek is in bijna perfecte staat. Allen de hoekjes van de kaft zijn iets gedeukt maar het binnenwerk is puntgaaf. Ik ben er blij mee en kan Summerfield dus oprecht aanbevelen voor hen die nog een exemplaar willen bemachtigen!!!
Grtz, Jan