Hoofdmenu

Gegijzeld

Gestart door Klaas Nanninga, november 22, 2013, 14:31:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

Klaas Nanninga

Beste vogelaars,

misschien dat jullie door de verhevigde aandacht voor de ramp op de Filipijnen ook nog eens aan Ewold Horn dachten, die daar zijn persoonlijke ramp beleeft.
Al ruim anderhalf jaar zit hij vast en is er niets bekend, behalve dat hij nog leeft, samen met Lorenzo, zijn Zwitserse vriend.
De serie 'Gegijzeld', die op dit moment op de tv is, laat mensen aan het woord die een gijzeling hebben meegemaakt, maar ook wat het voor de betrokkenen thuis betekent. Dat bepaalt je er nog eens extra bij hoe enorm de impact van een gijzeling is.
Vorig jaar rond deze tijd hebben we een inzamelingsactie gehouden voor zijn vrouw Fabiola, die goede weerklank kreeg.
Helaas is het nodig om dat opnieuw te doen en in alle vrijmoedigheid vraag ik jullie steun voor haar. Een vriend van mij, met wie ik dit samen doe, heeft iemand gevonden die toegezegd heeft het eindbedrag te verdubbelen! We zijn daar erg blij mee en hopen dat het jullie stimuleert om te geven. Ik vraag je of je je eigen netwerk van mensen die meeleven wilt inschakelen om zoveel mogelijk geld te verzamelen.
Je kunt een bedrag overmaken op giro 2780255 tnv K J Nanninga, onder vermelding van Ewold.
Natuurlijk laat ik jullie via dit forum weten hoe de actie verlopen is.

met hartelijke groet
klaas

KorHaan

 :duim:


Beste Klaas,


Ik moest inderdaad aan Ewold en Lorenzo denken. In de schaduw van de stormramp op de Filipijnen moest ik onwillekeurig toch aan het lot van die twee mannen denken. Ik blijf goede hoop houden dat de twee in de nabije toekomst thuis komen. Ik stort binnenkort op je rekening.


Vriendelijke groet,


Ronald Sinoo



Justin Jansen

Even dit topic omhoog! Moet ook nog steeds mijn bijdrage overmaken!
M.v.g., Justin Jansen


Bart van Hoogstraten

#3
Ik heb morgenvroeg een photoshopklusje tussendoor, aangenomen voor € 40,-. Omdat dat in het weekend is en omdat het Kerst is (en omdat ik over een paar weken zelf door risicogebied reis) heb ik datzelfde bedrag overgemaakt. Ik moet er niet aan denken dat mijn vrouw door mij in dezelfde situatie belandt...
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Klaas Nanninga

Mooi dat het topic naar boven is gehaald, bedankt, Justin en Bart voor jullie actie.
De inzameling loopt goed; met de beloofde verdubbeling erbij kunnen we Fabiola met een heel behoorlijk bedrag verder helpen.
Zondag gaan we naar haar toe om het bedrag te overhandigen en ik ben zo vrij om jullie naam op te kaart er bij te doen, als steunbetuiging en teken van meeleven. Ook al kent ze jullie niet allemaal persoonlijk, het doet Fabiola heel erg goed dat er nog steeds mensen met woord en daad op Ewold en haar betrokken zijn.
Alle gulle en goede gevers tot zover heel erg bedankt.

met hartelijke groet en goede feestdagen gewenst,
klaas

KorHaan



SlechtValk

Citaat van: Jan Zwaaneveld op december 26, 2013, 12:55:41 PM
Nieuws (voor wat het waard is): http://www.telegraaf.nl/binnenland/22168173/__Verdachte_zaak-Horn_gepakt__.html

Ik wilde net hetzelfde posten maar dan vanuit een andere bron (AD): http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3567915/2013/12/26/Verdachte-ontvoering-Nederlander-aangehouden.dhtml

Het lijkt me in elk geval een eerste stap in een goede richting, met wat geluk gaat deze "verdachte" praten en kan hij daardoor op den duur misschien bevrijdt/vrijgelaten worden.
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.