een echte killer verschrikkelijk

Gestart door peter33, november 17, 2013, 20:49:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

peter33

dit is echt erover ik walg ervan, er wordt verschrikkelijk op gereageerd maar dit gaat mij echt te ver ze is ni waard om mens te zijn ,het is een beest en die grijns echt , ze moesten ze in een rivier van krokodillen smijten
https://www.facebook.com/stopmelissa
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... eeuw.dhtml
en like de fb pagina aub zo beesten moeten gestopt worden  :-X :-X

jva

Verschrikkelijk idd, helaas zijn er nog vele duizenden die hun (vrije) tijd ook zo besteden. Hoe goed bedoeld ook, zo'n actie lijkt een druppel op een gloeiende plaat. Zou dat mens ermee stoppen, dan zou er niet zo heel veel veranderen ben ik bang.
Jelle

KorHaan

Wat mij eigenlijk nog een beetje meer tegen de borst stuit, is dat je in Afrika de Big Five mag schieten; leeuw, olifant, buffel, neushoorn en luipaard. Dat staat in de link op dezelfde pagina. Alles mag voor geld. Rijke zakkenwassers uit Amerika hebben vrij spel in Afrika ( en elders). Het is nogal cynisch dat je een neushoorn mag omleggen, terwijl de handel in neushoornhoorns illegaal is. Of ze nou door een rijke jager worden afgeknald of door een arme stroper - dood gaan ze toch.
Hoe leg je dat uit aan kinderen die lid worden van het WNF om neushoorns en andere bedreigde dieren te redden via deur-tot-deur-acties om centjes op te halen?
Ik verluchtig het WNF-jeugdblad "TamTam" al 20 jaar met strips en ik heb daarin gelukkig de vrijheid dat ik stropers (en jagers) op een leuke manier kan afserveren. Dit wordt erg gewaardeerd door de kinderen. Met een landelijke actie halen ze zomaar een half miljoen euro of meer op, en Red De Neushoorn is er daar maar één van. Dat vind ik een hoopvol teken, dat er niet alleen maar achterlijke horken met geweren uitbotten uit de knop van de kindertijd, maar dat je kinderen kunt cultiveren tot een verantwoordelijk soort volwassene.

Daar moet je het uiteindelijk toch van hebben.


Vriendelijke groet,


Ronald Sinoo