Na een aantal seizoenen zit je dan met een hoop foto's . Ik had al een site over de historie van de buurt waar ik woon dus dacht ik : hey , das leuk ! Nu eentje dat gevuld word met mijn macorfoto's . Zo gezegd , zo gedaan . bijna 600 foto's verdeeld over bijna 20 pagina's . Van techniek tot vindplaatsen , van vlinder tot boskakkerlak . Alles van mijzelf , dat is toch wel het meest originele . Maar ik ben niet de enige die op het www staat met deze hobbie .
Als webhost gebruik ik wordpress.com , ik heb wel een eigen domein . Over wordpress niets dan lof : zelfs iemand die niet zo thuis is op dit gebied kan er mee uit de voeten . Maar de prangende vraag is : is het wel goed ? Is het interessant voor iedereen ? Niet saai ? De bezoekers hebben ( in tegenstelling tot mijn andere website ) nog niet veel van zich laten horen , geen kritieken , goed of slecht .
Dus als er iemand tijd heeft even te spieken , laat het me weten of geef gewoon ongezouten kritiek :-)
Komende maand ondergaat de site wel een revisie : dubbele foto's , slechte foto's en onjuiste determinaties mik ik eruit , is ook echt een winterklus . Ik zou het leuk vinden vooral hier , met alle knowhow , wat te horen/lezen ,
met vriendelijke groet , Bas Waanders
http://www.amazingmacro.com