Hoofdmenu

Zeeuwse Steltlopers

Gestart door boogey55, mei 28, 2007, 11:23:38 AM

Vorige topic - Volgende topic

boogey55

Han iemand zeggen wat voor verschillende vogels dit zijn?
Groet, Pim Frijling
Wolvega

Rob Gordijn


Bram Rijksen

verschillende Drieteenstrandlopers.

Rinie van Reenen

Citeerverschillende
Ja, inderdaad wel meer dan 1!
Groet, Rinie van Reenen

Bram Rijksen

's Kijken of het werkt: Mr Bean gebruikte ooit een posterformaat foto van een kudde schapen waarvan hij het aantal wilde weten (hij kon de slaap niet vatten). Na drie keer de tel kwijt geraakt te zijn telde hij het aantal schapen op de horizontale lijn en vermenigvuldigde deze met het aantal op de verticale lijn. Nadat hij de uitslag op z'n calculator had afgelezen viel hij prompt in slaap..

Volgens deze methode zouden er op deze foto zo'n 352 Drieteenstrandlopers lopen. Wie controleert even..?

Pim Wolf

gave plaat, waar was dit???

Geert-Jan Kroon

Groet,

Geert-Jan Kroon

Rinie van Reenen

Slechte nacht gehad, Geert-Jan? ;P
't Komt wel erg mooi uit, maar goed beschouwd kan het niet helemaal kloppen: het is geen rechthoek, maar een rechthoek+driehoek. Maar goed, da's voor de detaillisten, natuurlijk.
Groet, Rinie van Reenen

Bram Rijksen

CiteerSlechte nacht gehad, Geert-Jan? ;P
't Komt wel erg mooi uit, maar goed beschouwd kan het niet helemaal kloppen: het is geen rechthoek, maar een rechthoek+driehoek. Maar goed, da's voor de detaillisten, natuurlijk.
't gaat om het idee hè.. briljant gevonden in ieder geval. Ik heb zelf nog niet geteld maar weet wel dat het er meer zijn dan 375.

boogey55

Citeergave plaat, waar was dit???
Na de Oostvoornse Meer en Duinen de kijkpost naar zee, tegenover de slufter.
Groet, Pim Frijling
Wolvega

Rinie van Reenen

Citeer't gaat om het idee hè.. briljant gevonden in ieder geval. Ik heb zelf nog niet geteld maar weet wel dat het er meer zijn dan 375.
Met de standaard vogeltelmethode (klein vlak min of meer precies tellen, en dat een aantal keer op de hele groep leggen), kom ik op een stuk of 500 (10 keer 50); maar ja, da's natuurlijk ook niet zo nauwkeurig.
Groet, Rinie van Reenen

eline1234

435  :P  tijd dat ik weer eens naar school moet.  
Eline

Geert-Jan Kroon

Citeer435  :P  tijd dat ik weer eens naar school moet.
Zitten wat twijfelgevalletjes tussen B)  
Groet,

Geert-Jan Kroon

eline1234

Eline

Thijs Fijen

449 :)

Kopieren naar paint, stipjes zetten en tegelijk tikken op rekenmachine of met tellertje :P

Inderdaad wat twijfelgevalletjes :P
Thijs Fijen