te koop nieuwe verrekijker: Bushnell 8x42

Gestart door kampie, oktober 18, 2013, 19:09:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

kampie

Reactie naar email: gkmrrt@gmail.com.   

Bushnell Legend Ultra HD 8x42 - het betreft het meest recente model, is overcompleet en niet gebruikt.

Prijs: 285 euro.

Helemaal nieuw, nog verzegeld en in originele verpakking. Als beste getest op vele websites en reviews zoals van magazine Grasduinen. Perfect voor natuurliefhebbers, vogelaars, wandelaars die een lichtgewicht kijker willen met de beste specificaties. Inclusief alle accessoires zoals doppen, hardcover en zachte beschermhoes, draagband en draagharnas.

Bushnell Legend Ultra HD 8x42 / Specificaties:

Type Dakkant
Toepassing Vogels, Safari, Wandelaars, Natuur
Vergroting 8 x
Diameter 42
Gezichtsveld op 1000m - 142m
Korste scherpstelafstand (m) 1.9
Uittrede pupil 5.3
Gewicht 635 gr
Waterdicht

Alex Kwak

In zo'n geval is een belangrijke vraag: "is er nog een bonnetje bij"?  :police:
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Timo Roeke

Winkelgarantie persoonsgebonden? Volgens mij is dat in strijd met een aantal wetten. Het gaat namelijk om het product.

GijsB

Wat is de reden dat je een helemaal nieuwe verrekijker (met een hele rare garantieregeling) verkoopt?
Gijs

HPM

Waar ik me over verbaas is dat als je een nieuwe kijker krijgt of koopt je niet eens de moeite neemt om hem even te proberen. Ik zou toch op zijn minst willen weten hoe hij is in vergelijking met mijn huidige kijker.
Herman van der Meer

SlechtValk

Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.


SlechtValk

Citaat van: kampie op oktober 28, 2013, 11:48:07 AM
Ja zonder garantie.

Dan is een opmerking als de volgende dus totaal zinloos:
Citaat van: kampie op oktober 18, 2013, 19:09:09 PM
Helemaal nieuw, nog verzegeld en in originele verpakking.
Aangezien de verzegeling en verpakking geen garantie is dat er niet "gevoetbalt" is met de kijker (met alle gevolgen van dien).
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

snwja3

Ondanks dat het misschien klopt, blijft het een raar verhaal.  :-[
Waarom heb je je reactie over Amerika en beschikbaarheid bonnetje weggehaald?
En als je een beetje googled wordt die op diverse Amerikaanse sites voor rond de $ 225 aangeboden!? Met Euro 285 pak je dan dikke winst.
Kan je een scannetje van het bonnetje hier uploaden?
Wietze Janse

HPM

Citaat van: SlechtValk op oktober 28, 2013, 12:54:51 PM

Aangezien de verzegeling en verpakking geen garantie is dat er niet "gevoetbalt" is met de kijker (met alle gevolgen van dien).

Ze vallen meestal zo zacht van de wagen dat alleen de bonnetjes verloren gaan.
Overigens is een aankoopbon ook geen garantie dat er later niet met het artikel is gevoetbald.
Herman van der Meer

SlechtValk

Citaat van: HPM op oktober 28, 2013, 13:35:06 PM
Overigens is een aankoopbon ook geen garantie dat er later niet met het artikel is gevoetbald.

Maar (mits binnen garantietermein) wel dat de verkoper eventuele schade zal herstellen/vervangen.

En inderdaad Amazon verkoopt hem voor $223.87 (is ongeveer 162 euro). Geen idee wat verzendkosten (en mogelijk belasting) dan zijn, maar kan me niet voorstellen dat het meer dan 120 euro is, waarmee gewoon bij een erkende winkel kopen (met garantie) dus nog goedkoper is dan dit exemplaar.
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

kampie

@ iedereen die wel geïnteresseerd is:  wees welkom om te komen kijken.  Reken niet op garantie want ik heb de kijker uit de USA meegenomen.  Via email kunnen we verder praten en als je wilt kan ik een aankoopbewijs laten zien.   
@iedereen die niet geïnteresseerd is en toch reageert, met name Slechtvalk en HPM.  Bedankt, zo wordt ik fijn afgeschilderd als één of andere aso. Heb je niets beters te doen?
@Administrator:  het zou fijn zijn als je de posts met valse suggesties over de toestand en herkomst van mijn verrekijker wilt verwijderen. Dit maakt mij ongeloofwaardig en ik wordt er ook een beetje verdrietig van. 

HPM

Wonderlijk. Het bericht waarin je schreef dat je geen aankoopbon had heb je verwijderd en nu heb je ineens wél een bonnetje.
Herman van der Meer

Frank van de Putte

Citaat van: kampie op oktober 28, 2013, 21:17:39 PM
@ iedereen die wel geïnteresseerd is:  wees welkom om te komen kijken.  Reken niet op garantie want ik heb de kijker uit de USA meegenomen.  Via email kunnen we verder praten en als je wilt kan ik een aankoopbewijs laten zien.   
@iedereen die niet geïnteresseerd is en toch reageert, met name Slechtvalk en HPM.  Bedankt, zo wordt ik fijn afgeschilderd als één of andere aso. Heb je niets beters te doen?
@Administrator:  het zou fijn zijn als je de posts met valse suggesties over de toestand en herkomst van mijn verrekijker wilt verwijderen. Dit maakt mij ongeloofwaardig en ik wordt er ook een beetje verdrietig van.
Het is ook wel een wazig verhaal hoor, je komt hier (voor het eerst) op dit forum met een gloednieuwe verrekijker, die bij navraag uit de VS komt, dat kan natuurlijk, maar je hebt de schijn tegen. Als je dat bonnetje uit de VS nou even inscant en toevoegt wordt het al iets geloofwaardiger.
Groetjes,

Frank van de Putte

kampie

@Frank.  Dank, daar kan ik inkomen. Dit leek mij gewoon een goeie plek om mijn verrekijker te verkopen. Er zitten hier kenners op het forum en die stellen terecht een paar kritische vragen. Geen probleem mee. Verdere afhandeling doe ik via email, als dat er van mag komen na zo'n berichten wisseling. Verder zoek ik nog maar even een ander medium om te verkopen.

@HPM. Wat je zegt is feitelijk onjuist. Ik heb eerder gepost dat ik denk dat er geen garantie bij zit, omdat de bon op mijn naam staat en daarmee ook de garantie. Als dat onjuist is, dan neem ik dat graag van anderen aan, en verwijder ik mijn foutieve post.

Dirk van Opheusden

Kampie, de niet helemaal jofele indruk die je bijeen aantal mensen hebt gewekt heb je aan je eigen handelswijze en soms ogenschijnlijk tegenstrijdige berichten te danken. Verder zou het helpen als je je hield aan een belangrijke forumregel, namelijk dat je je berichten ondertekent met je echte naam. In plaats van admins te vragen om andermans posts te verwijderen mag je blij zijn dat dáár nog geen admin over is gevallen.
Dirk van Opheusden