http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2013/10/jagers_slaan_vosje_dood_tegen.htm

Gestart door Marcel van kammen, oktober 29, 2013, 23:50:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

GijsB

Hier kunnen we dus helemaal niks mee.
Een tip voor de volgende keer als je een topic opent aan de hand van een link: Bedenk een passende titel voor het topic en plaats de link in het topic vergezeld van een kleine introductie van wat er te verwachten is, eventueel kan de openingspost vervolgens worden versiert met een emoticon.


Daar kan men veel meer mee dan met de link (die dan weer gecopy-paste moet worden) als onderwerp en een emoticon als invulling van de openingspost. Het gaat trouwens ook nog eens om een dode link.
Gijs

Johan Helmus

Dit moet hem zijn.

Op het doodslaan van vosjes tegen bomen na is dit volgens mij niets nieuws? Zoals gewoonlijk wordt alles vrolijk ontkend.

Mocht er toch onomstotelijk bewijs worden geleverd van deze praktijken, dan is het gebruikelijk dat de jagersbonden zich 'distantiƫren' van dergelijke praktijken, om vervolgens helemaal niets te doen, en te hopen dat de commotie voorbij waait.
Groeten, Johan Helmus

Marcel van kammen

Oeeh...je moet zowaar copypaste doen en een l aan het eind toevoegen....manmanman,wat een werk.
De naam van de link zei genoeg dus ik vond het niet nodig om een andere titel te bedenken. Als t je teveel moeite is kijk je niet en anders kijk je wel.


@Johan: nee op het doodmeppen van die vosjes na is het niks nieuws,haha...maar juist datgene vond ik in dit geval zo bizar. Kijk,een beest doodschieten lijkt mij dan nog een redelijk afstandelijk iets, iets wat ieder mens eventueel, als het moet, nog wel zou kunnen doen. Maar die jonge levende vosjes gewood doodmeppen tegen een boom,dan ben je gewoon een sadistische dierenbeul en totaal ongeschikt om te leven in deze maatschappij.

joostheeremans

Misschien interessant om de openingspost van dit bericht te lezen. Gaat over hetzelfde gebied, is ook een (ex)jager die uit de school klapt en het wordt weer ontkend door de wildbeheereendheid. Er is blijkbaar nog niet veel veranderd daar.
MvG Joost Heeremans



- Do geese see god ?-

HPM

Citaat van: Marcel van kammen op oktober 30, 2013, 08:59:52 AM
Oeeh...je moet zowaar copypaste doen en een l aan het eind toevoegen....manmanman,wat een werk.
De naam van de link zei genoeg dus ik vond het niet nodig om een andere titel te bedenken. Als t je teveel moeite is kijk je niet en anders kijk je wel.

...

De manier waarop je dit topic begin en de manier waarop je hierboven op de kritiek van GijsB reageert getuigt van weinig respect voor de lezers.
Je bent zelf te belazerd om om een beetje zorg aan je bericht te besteden en dan ga je schamperen omdat anderen geen moeite willen doen om jouw rotzooi op te ruimen.
Herman van der Meer

Marcel van kammen

Nou Herman,ik had gewoon per ongeluk een L aan het eind vergeten,dus ik vond de uitspraak dat we er helemaal niks mee kunnen ietwat overdreven.
Mijn fout van die L,maar het punt blijft hetzelfde: als je het wil lezen moet je die L dan nog maar even toevoegen aangezien ik hem was vergeten. Als je dat niet wil,ja...dan niet. Maakt mij niet uit.

HPM

Citaat van: Marcel van kammen op oktober 31, 2013, 13:50:17 PM

Nou Herman,ik had gewoon per ongeluk een L aan het eind vergeten,dus ik vond de uitspraak dat we er helemaal niks mee kunnen ietwat overdreven.
Mijn fout van die L,maar het punt blijft hetzelfde: als je het wil lezen moet je die L dan nog maar even toevoegen aangezien ik hem was vergeten. Als je dat niet wil,ja...dan niet. Maakt mij niet uit.


Het gaat er niet alleen om dat jij een onvolledige url plaatste en in je bericht zelf niets anders dan alleen een rotkop, maar (vooral) dat je die url niet in je bericht plaatste maar in de titel, waar niemand er met succes op kan klikken.
Als jij zo graag wil dat mensen een nieuwsbericht lezen moet je ze het natuurlijk niet moeilijk gaan maken. En ze dan ook nog eens van luiheid betichten. Begin eens bij jezelf zou ik zo zeggen.
Herman van der Meer

joostheeremans

Citaat van: Marcel van kammen op oktober 30, 2013, 08:59:52 AM

@Johan: nee op het doodmeppen van die vosjes na is het niks nieuws,haha...maar juist datgene vond ik in dit geval zo bizar. Kijk,een beest doodschieten lijkt mij dan nog een redelijk afstandelijk iets, iets wat ieder mens eventueel, als het moet, nog wel zou kunnen doen. Maar die jonge levende vosjes gewood doodmeppen tegen een boom,dan ben je gewoon een sadistische dierenbeul en totaal ongeschikt om te leven in deze maatschappij.

Marcel, op deze link staan twee filmpjes waaruit blijkt dat het doden van dieren met de handen geen onoverkoombaar probleem hoeft te zijn voor jagers. Dat wil zeggen, vanuit emotioneel oogpunt lijkt het geen probleem te zijn, het snel doden lijkt daarentegen wel wat problematisch.
MvG Joost Heeremans



- Do geese see god ?-