Havik 82 ED telescoop te koop

Gestart door Caspergr, oktober 02, 2013, 21:23:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

Caspergr

Zo goed als nieuw inclusief neopreen paraattas en universele digiscopingadapter voor digitale compactcamera's en smartphones. Voor meer informatie zie: http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/optische-apparatuur-telescopen/m726559290-havik-82-ed-spottingscope.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618&orderSource=SYI

Marie-Jose

Hallo,
Ik ben op zoek naar een telescoop en heb wel interesse. Waarom doe je deze telescoop al zo snel weer weg? Voldoet hij niet?

MVG
Marie-Jose

sybo

Citaat van: Marie-Jose op oktober 20, 2013, 10:44:43 AM
Hallo,
Ik ben op zoek naar een telescoop en heb wel interesse. Waarom doe je deze telescoop al zo snel weer weg? Voldoet hij niet?

MVG
Marie-Jose

In een ander topic ("Beetje hulp nodig")staat het antwoord op je vraag:

"Ik heb mijn Havik niet letterlijk geruild met iemand voor de Swaro maar ik heb de Swaro gratis gekregen van een vriend van mijn vader die hem nooit heeft gebruikt. Daarom gebruik ik de Havik 82 ED niet meer en verkoop ik hem dus op marktplaats."

Caspergr

Citaat van: Marie-Jose op oktober 20, 2013, 10:44:43 AM
Hallo,
Ik ben op zoek naar een telescoop en heb wel interesse. Waarom doe je deze telescoop al zo snel weer weg? Voldoet hij niet?

MVG
Marie-Jose

Hallo Marie-Jose,

Sorry voor mijn late reactie maar ik zie dit nu pas. Ik de Havik 82 ED telescoop ingeruild omdat hij net wat minder goed geschikt is voor digiscopen dan de Swarovski AT 80 die ik dus van iemand had gekregen. Voor observeren alleen is de Havik wel beter dan de Swarovski omdat hij een wat helderder beeld heeft en een grotere lens waardoor hij meer licht vangt en je dus tot in de schemering nog goed kunt observeren. Aan de kwaliteit ligt het zeker niet, als ik die andere telescoop niet gratis had gekregen en ik niet fanatiek wilde digiscopen had ik nog vele jaren met deze telescoop gedaan! Ik heb dan ook lang moeten twijfelen voor welke telescoop ik moest kiezen maar ik heb uiteindelijk toch voor de Swarovski gekozen alleen voor het digiscopen. De Havik is dus zijn geld meer dan waard!

Caspergr

Deze telescoop is inmiddels verkocht.