Spinnen bij insekten

Gestart door boogey55, maart 15, 2005, 19:52:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

boogey55

Is het echt de bedoeling dat er spinnen bij de insekten staan? Het is een geleedpotige, zoals kreeften, maar zeker geen insekt.
Wil waarneming.nl bij insektenkenners serieus genomen worden, dan is dit niet de weg.
Groet, Pim Frijling
Wolvega

hiskodevries

gaan we eisen stellen ?
wacht dacht je van overige soorten i.p.v. insecten ?
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

boogey55

Lijkt me en goed idee. Andere geleedpotigen dan, anders krijg je geheid regenwormen er bij.  :lol:  
Groet, Pim Frijling
Wolvega

marcel123

#3
Citeeroverige soorten
Overige heeft de voorkeur. Kan ik dan ook slakken invoeren?

forum: Insecten opsplitsen

boogey55

Spinnen en slakken apart? Zij er veel van.  ;)  
Groet, Pim Frijling
Wolvega

marcel123

#5
Ja, maar  het knnv project heeft er minder dan 10 dus dat lijkt me voorlopig wel voldoende

Moet er naast planten geen nieuw item komen:
Spinnen, Slakken en regenwormen: alles over dieren waar nog geen apart forum voor is

Ik heb even gekeken maar ik krijg foutmeldingen en een ingewikkeld scherm, dus dat moet maar even wachten.

Vincent

#6
Citeergaan we eisen stellen ?
wacht dacht je van overige soorten i.p.v. insecten ?
Lijkt mij ook een goed idee, ik heb vandaag de Oproller toegevoegd omdat de gewone pissebed er ook al instaat maar het zijn  geen insecten. En zo staan er nog wel meer soorten die niet tussen insecten thuis horen. Als daar een aparte diergroep voor wordt gemaakt is waarneming.nl echt de site voor alle waarnemingen. Of niet?
Vincent

marcel123

#7
Naar aanleiding van bovenstaande discussie heb ik een forum aangemaakt voor alle beesten met meer dan 6 poten (de overige geleedpotigen) of beesten die helemaal geen poten hebben (weekdieren en wormen).

Voor beesten met 6 poten en rupsen zijn er het insecten, vlinder of libellenforum.

Marcel

ps: ik heb ook een aantal relevante discussies alvast naar dit forum verplaatst. Hopelijk ben ik daarbij niet al te drastisch geweest.

boogey55

#8
it's  :welcome:

Wie nog meer?
Groet, Pim Frijling
Wolvega

boogey55

Het is veranderd. Wat een opluchting. Spinnen bij insekten in waarneming.nl is voor mij als vloeken in de kerk.
Groet, Pim Frijling
Wolvega