Stippen wordt stichting

Gestart door Stippen, mei 04, 2007, 12:02:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

Stippen

Geachte waarnemers,

Stippen is een stichting geworden,
en ik ga me meer met de techniek en administratie bezig houden.

Dank dat ik een poosje jullie LHB admin heb mogen zijn.
Het was een zware maar mooie taak, in een tijd waarin een nieuwe soort ons land bezette, en er verschillende leuke vondsten werden gedaan.

Gelukkig ben ik altijd amateur gebleven, ik vond het niet erg er af en toe naast te zitten, of aan anderen te vragen wanneer ik twijfelde.

In dat verband moet ik vooral Johan Bogaert noemen, die altijd bereid was nog eens extra naar een foto te kijken, en dan uitgebreid berichtte hoe hij tot de determinatie was gekomen,
ik heb er veel van geleerd, en zo zijn dan toch jullie waarnemingen altijd behoorlijk geevalueerd.

Ook Gera, die razendsnel de lastige materie onder de knie kreeg, heeft me voor menige blunder behoed.
Zij gaat het nu van me overnemen, en ik hoop dat jullie net zo aardig voor haar zijn als jullie voor mij waren.

Als de beheerders het goed vinden, blijf ik nog admin-rechten houden voor de waarnemingen,
zodat ik Gera kan vervangen als ze het te druk met haar gezin heeft of op vakantie is.

Stippelige groet,
en tot ziens op het forum.

Kees
Groet,
Kees van der Krieke | stippen.nl

Mark van Veen

Kees, dank voor al je bijdragen. Ik hoop dat we je nog regelmatig zien op waarneming.nl. Heel veel succes met de stichting Stippen!
groet,

Mark van Veen

Arp

Voor zover felicitaties met de "stichting" op zijn plaats zijn, dan bij deze en van harte! Heel veel succes met stippen en vooral met de (nieuwe) projecten die onder die mantel  tot bloei komen...

Veel geluk en succes!
Arp

P.S. En Gera van harte welkom als admin dus hè ;)
Groetengedoe, Arp (wrn - JungleDragon)

spanjool

Hoi Kees,

ik sluit me onmiddelijk bij bovenstaande aan.
En nog heel veel natuur en ander plezier.
Vriendelijke groet, Henk Gremmer

Dylan

Dylan Verheul
Mede-oprichter Waarneming.nl

Floppy

Kees,

Nu pas je bericht gelezen.
Dank voor je hulp en voor je prima site die ik altijd met veel plezier bezocht en gebruikte. Dat zal ik vast wel blijven doen.   :D  

met vriendelijke groet,
Floris Grotenhuis

Website: Gallen in Nederland

AndreVrijens

Succes op de nieuw uitgestippelde weg.
mvg.  André