Hoofdmenu

IJsberenfilmpje

Gestart door ArjenDrost †, september 14, 2013, 12:32:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

ArjenDrost †

Ik weet nooit goed waar ik dit moet plaatsen, doe het nu dus maar even hier.


Afgelopen zomer hadden we op Spitsbergen een geweldige middag in het pakijs met 10 IJsberen, waarvan de meesten vlak bij het schip kwamen. Ik heb er dit filmpje van gemaakt, wat ik graag met jullie deel.


http://vimeo.com/72853562


Groeten, Arjen

Botervlieg

Gaaf zeg! Mooi filmpje!!

Dat begin, dat je eerst die neus ziet en er dan ineens een ijsbeer uit het water klimt, zou zo in de trailer van een animatiefilm kunnen. Haha.

Bedankt voor het delen, heel mooi!

Groetjes, Marleen

Jacob Molenaar

Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

Merel

Erg mooi! Bedankt voor het delen. Dit zou iedereen moeten zien, om deze natuur niet verloren te laten gaan.. :(
Vriendelijke groet,
Merel Zweemer

Henri van Dodeweerd

Met vriendelijke groet,
Henri van Dodeweerd

Auratus

Groet,

Jan

Merijn van den Hoogenhoff

Goed determineren is, proberen te ontkennen wat je ziet, niet te bevestigen wat je denkt.

Merijn van den Hoogenhoff

Hans Verdaat

 :duim:  leuk filmpje.
je kan links naar filmpjes (oa op YouTube) ook aan de waarneming koppelen, gebruik daarvoor 'externe link toevoegen'

ArjenDrost †

Bedankt allen voor de leuke reacties. Het was een erg mooi moment en vind het leuk om het zo met jullie te kunnen delen.

@Hans: ik moet idd nog een aantal waarnemingen invoeren, zal eens kijken of ik deze erbij kan zetten (staat niet op YouTube, maar op Vimeo). Overigens waren het 3 losse waarnemingen, al wel op dezelfde middag.

Groeten, Arjen

Tom1980

Leuk Filmpje  :duim:
Gaaf hoor ....
Die foto's die je op observado hebt ,van die ijsbeer die bij een clif staat,om zijn dagelijkse lunch op te halen B)
Heb je daar nog meer foto;'s van of alleen 2 die op observado staan?
_____________________________
Tom Evertz

http://waarneming.nl/user/photos/81428

ArjenDrost †

@Tom: Helaas daar geen filmpje van (ik bestuurde een zodiac en dat filmt niet), maar wel meer foto's. Op m'n blog staan er 4 (die uit de link en de 3 volgende posts).


Groeten, Arjen