veer

Gestart door joost_gabriels, mei 21, 2007, 19:51:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

joost_gabriels

hoi ik heb een veer ik post de foto er nog op maar hij is wit aan de onderkant als ik het goed heb en zwar van de boven kant en donker grijs in het midden ik denk van een ekster maar ik moet hem even vinden want ik heb hem vanaf me vader naar me moeder genomen dus maak morgen wel een foto  
vriendelijke natuur groetjes joost gabriels

eline1234

hallo joost,
voordat je de foto post alvast een opmerking: kan het geen veer van een houtduif zijn? voldoet ongeveer aan jouw beschrijving.
Eline

joost_gabriels

#2
kan misschien wel ik zoek wel ff naar hout duif veren en moet nog steeds foto maken want ik ben het vergeten want ik heb het druk met huiswerk maken enz en ik heb vandaag mijn eerste kleine bonte specht gezien of grote maar moet nog even in me vogel boek kijken of het de grote of de kleine is maar ik heb hem maar even als kleine toegevoegd en ik was niet naar hem op zoek want ik kwam hem tegen wanneer ik terug naar school fietste :P en ik was echt mega vrolijk en iedereen vroeg waarom ik dat was iedereen mij uit lachen ach ja dat hun vinden dat ik een vagen hobby heb kan ik niks aan doen maar het was een mooi beestje maar nu ga ik even zoeken naar de houtduif veren  ( p.s. wil je meer over die beleefenis lezen over mij en die specht er staat niet veel meer in hoor maar gaan dan naar de volgende link http://forum.waarneming.nl/forum/index.php?showtopic=25099
vriendelijke natuur groetjes joost gabriels

keesschreven

#3
Mijn eerste ingeving was ook een houtduif.

Een kenmerk van de grote bonte specht, om die te onderscheiden van de kleine, is dat die twee grote witte schoudervlekken heeft. ook is hij natuurlijk veel groter, kleine is ter grote van een mus. Ik vind het leuk voor je als het de kleine was.
(Trouwens, zitten er op jouw toetsenbord ook komma's en punten?  ;) )
Vriendelijke groeten,
Kees Schreven
Admin Vogels - Schedels en veren

joost_gabriels

eline1234 ik denk dat je wel gelijk hebt met die houtduif veren maar ik zet wel nog een foto erop die maak ik morgen en ik ga lkkr woesdag tot vrijdag op school kamp zin in :D  
vriendelijke natuur groetjes joost gabriels

joost_gabriels

ooow is de kleine een formaat van een mus :o. Nee dan was het niet de kleine . is het denk ik. De groten sorry maar foute maken is menselijk en ja ik heb punten en komma's maar ik vind het veel makkelijker dat ik geen punten gebruik . maar ik moet er wel aan wennen . nou nu heb ik wel genoeg punten er bij doen en ik zal er voortaan aan denken .
groeten joost
oja en bedankt dat je me erop wijst.Als je me wijst op spellings fouten vind ik minder.Maar op punten en komma's vind ik minder erg
vriendelijke natuur groetjes joost gabriels

Toine

Citeerik vind het veel makkelijker dat ik geen punten gebruik .

eline1234

He Joost,
ik denk dat je deze in het verkeerde topic gezet hebt  ;) Volgens mij begrijpt nu niet meer iedereen waar dit over gaat.
Wel goed dat je er uit gekomen bent hoor!
Eline