Aan alle natuurorganisaties

Gestart door victorwiro, september 02, 2013, 16:37:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

victorwiro

Aan alle natuurorganisaties

Beste allen,

Bij deze wil ik een open sollicitatie plaatsen, gericht aan alle natuurorganisaties.
Ik ben momenteel sinds 1 mei 2012 werkloos. Mijn functie als verpakkingskundige is vanwege bedrijfseconomische redenen komen te vervallen. Al geruime tijd beoefen ik mijn hobby natuurfotografie en als amateur-entomoloog ben ik bijna dagelijks actief in het veld. Dat wil zeggen, dat ik bijna dagelijks met mijn camera op stap ga en alle bijzondere waarnemingen in de natuur vastleg. Mijn gebied is erg breed, maar mijn interesse gaat in het bijzonder uit naar de insectenwereld (kevers, wantsen, vlinders, etc.)

Al mijn waarnemingen geef ik door op waarneming.nl en tevens beheer ik 3 eigen websites, te weten:
www.demooienatuur.blogspot.nl
www.insectenwereld.blogspot.nl
www.mijngevederdevrienden.blogspot.nl

Deze sites vul ik regelmatig met mijn waarnemingen en voorzie deze met allerlei informatie over de betreffende waarneming. Deze sites worden dagelijks bekeken en gevolgd door mensen all over the world.

Ik ben aangesloten bij de vlinderwerkgroep Drenthe en Natuurvereniging Zuidwolde.
Verder werk ik samen met het Drents landschap en Staatsbosbeheer (boswachterij Ruinen) voor het monitoren van de flora en fauna in de gebieden boswachterij Ruinen, ecoducten Stiggeltie en Suthwalda te Zuidwolde. Tevens werk ik als vrijwilliger bij de dierenambulance in Hoogeveen.

Ik hoop op deze wijze van mijn hobby, mijn beroep te kunnen maken. En ik hoop dat u mij hierbij kunt helpen mijn droom te verwezenlijken.

Graag zie ik uw reactie en eventueel een uitnodiging voor een gesprek tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Willy Ronkes
Zuiderweg 24
7907 CL Hoogeveen

Tel. 06-49847689
Met vriendelijke groet,
Willy Ronkes

victorwiro

Aanvulling op mijn open sollicitatie aan alle natuurorganisaties:

Ik ben bereid om alle natuurgerelateerde werkzaamheden te verrichten.

Met vriendelijke groet,
Willy Ronkes
Met vriendelijke groet,
Willy Ronkes