HELP aub

Gestart door hiskodevries, augustus 27, 2013, 10:56:37 AM

Vorige topic - Volgende topic

Boloria

Over de wn uit hok 55-440: dat was een misverstand, Bureau Stadsnatuur heeft hier geen waarnemingen van. Ik heb hier wel nog begin september gezocht op dijk en in de bermen van de maasvlakteweg, maar niks gevonden. Wellicht zit er wel al knopsprietje. In wat oudere delen van MV2 zit ook wel grote groene sabel, misschien ook wel in hok 55-440, maar niet alles is even toegankelijk daar.
Groet, Mark

Ed Colijn

dus het hok is onderzocht! Dus kunnen we iig stellen dat alle uurhokken in NL bezocht zijn.
groet,

Ed Colijn
NEV Sektie Everts

marcel123

Citaat van: JohanvantBosch op september 30, 2013, 10:42:53 AM
Komend weekend op Vlieland wil ik wel kijken of er nog wat te halen valt (mits ze nog actief zijn/leven). O.a. Duinsabelsprinkhaan zie ik daar nog niet op de kaartjes verschijnen, terwijl die er volgens mij toch moeten zitten.
http://waarneming.nl/sprinkhaanatlas.php?id=2309
Vroeger zat deze er wel idd. Er zullen wel meer hokken zijn waarbij je aan de volledigheid van de inventarisatie kan twijfelen. Dus hoeveel soorten zijn er de afgelopen vijf jaar gevonden versus het aantal soorten in de afgelopen 25 jaar. Jammer dat dit niet ergens op kaartjes terug te vinden is.