Geen kapvergunning nodig voor bomenkap Spaarnwoude

Gestart door joostheeremans, juli 31, 2013, 14:11:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

joostheeremans

Ik kreeg het verzoek of ik onderstaand bericht op het forum kon plaatsen, met de uitnodiging aan forumgebruikers om te reageren. Onder het nieuwsartikel staat een reactie van Norman Graafsma namens vogelwerkgroep Zuid Kennemerland.


http://www.dichtbij.nl/haarlemmermeer/regio/artikel/2949268/geen-kapvergunning-nodig-voor-bomenkap-spaarnwoude.aspx

MvG Joost Heeremans



- Do geese see god ?-

Jeroen Nagtegaal

Als ik het zo lees, zouden vooral verwijten richting het ecologisch-avies bureau moeten...
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Johan Helmus

Er lijkt er daar een flink potje van te zijn gemaakt, als ik het zo lees. Miskleun na miskleun...
Groeten, Johan Helmus

Melchior van Tweel

Ik ben het er mee eens dat hier grote fouten lijken te zijn gemaakt.  Als bekend is welk bureau hiervoor verantwoordelijk is, is het wellicht goed te checken of dit bureau aangesloten is bij het Netwerk Groene Bureau's (www.netwerkgroenebureaus.nl). Zo ja, dan is er mogelijk in strijd met de gedragscode gewerkt en kan een klacht worden ingediend.
Overigens vrees ik dat dit wel vaker voorkomt. Onder grote tijdsdruk wordt een snelle quickscan uitgevoerd (soms door minder ervaren ecologen) en dan is er niet altijd tijd om alle data op te vragen en te bekijken. Daarmee praat ik het zeker niet goed.
Groet, Melchior
www.melchiorvantweel.nl