Hoofdmenu

Obsmapp op achtergrond

Gestart door Vincent Sanders, juli 17, 2013, 12:58:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

Vincent Sanders

Als ik Obsmapp op de achtergrond open laat staan (via de middelste knop op galaxy s2), en daarna weer de app open start die opnieuw op. Gevolg: na een keer of 20 staat Obsmapp 20x open en moet ik dus 'm ook weer 20x afsluiten...
Gr,
Vincent Sanders

Douwe van der Ploeg

Even telefoon helemaal aan en uitzetten?
Douwe van der Ploeg

hiskodevries

Vincent, dat is wel een raar gedrag van je Samsung. als obsmapp open staat en je klikt nogmaals op het icoon dan moet obsmapp openen op het punt waar je gebleven bent.
Wat een oorzaak zou kunnen zijn is dat in jouw werkgeheugen veel app`s draaien, waardoor te weinig geheugen overblijft ?
off is dit een eigenschap van de (oude) android versie die jouw samsung gebruikt ?
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Vincent Sanders

Volgensmij had ik alle app's uitstaan behalve Obsmapp en heb ik de nieuwe versie
Gr,
Vincent Sanders

Alex Kwak

Ik herken dit gedeeltelijk. Soms start ObsMapp inderdaad 2x, meer dan dat heb ik niet gehad. Meestal kom ik gewoon daar waar de vorige sessie gebleven was, zoals het hoort.
Ik zal moeten zoeken hoe dit kan. Volgens mij kan officieel een app maar 1x gestart worden.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Alex Kwak

Dat was snel gevonden:
http://stackoverflow.com/questions/6815443/same-app-running-multiple-times

Ik zal bij de volgende release expliciet maken dat de app maar 1x gestart mag worden
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Alex Kwak

Zou met de zojuist op Google Play gezette 2.15.1 verholpen moeten zijn.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!