Nog eens

Ik lees net pas dat je ze hebt meegenomen. Om de eitjes uit te laten komen heb je niet veel nodig - blad in een potje, deksel met kleine gaatjes voor lucht en de atmosfeer in het potje niet laten uitdrogen (tissue erbij en deze vochtig houden).
Zorg dat het een doorzichtig potje/bakje is, want eventuele sluipwespjes zijn weg voordat je het weet als je een ondoorzichtig bakje opent om te kijken.
Als je de Wantsjes (mits niet geparasiteerd) uit wilt laten komen
en op wilt laten groeien zul je ze een geschikte leefomgeving moeten bieden na het uitsluipen. Ma Wants weet meestel wel ongeveer waarop ze de eitjes legt, dus begin eens met vers blad van de Vuilboom. Zo mogelijk een takje met bladeren in een vaas/flesje met water, zodat ze langer vers blijven. Bovenkant fles afsluiten met vershoudfolie zodat ze niet per ongeluk in het water donderen en verzuipen.
Zelf graaf ik meestal een (afgedicht) flesje met water in, in een plantenpot met aarde. Dan een tak van de waardplant door de folie prikken en een glazen buis of vaas eroverheen zodat ze niet "onstnappen". Ik heb daarvoor ooit een stuk of wat van die "windlicht" kaarsbeschermingstoestandbuizen bij Blokker gekocht (glazen buizen van diameter 18-20cm ofzo en 40cm hoog) en dek die af met een stukje vitrage en elastiek aan de bovenkant. Zo heb je dan een mooie kweekpot die ook nog enigszins "vensterbankwaardig" is.
Potje met eitjes en/of kweekpot wel in het licht maar nooit in de volle zon.