Hoofdmenu

natuurvrouwen

Gestart door maartenwielstra, mei 11, 2007, 12:00:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

maartenwielstra

http://natuurvrouwen.hyves.nl/

Check de link

Groetjes,

Maarten

p.s. ik werk zo de isolatie misschien in de hand, maar het is wel gewoon lachen.

Bas vd Burg

hey maarten, jij als man (althans dat neem ik aan) richt een clubje op voor natuurvrouwen?????????
groetjes,

Bas vd Burg
Katwijk ZH



mijn kattukse jaarlijst 2012

Jaap Denee

Jaap Denee

www.pbase.com/jaapdenee

eline1234

Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo mijn bedenkingen heb bij dat nobele gedeelte  ;)  
Eline

Cees Veenema

#4
Lees de persoonlijke interesses :rolleyes:
en Eline dat zul jij ook wel gedaan hebben want je was er als de kippen bij.
Groet,

Cees

eline1234

Een dergelijke uitnodiging sla ik niet af! Ik las namelijk iets over kroegavonden en ja...
Eline

matthijsbroere

Maarten, ik heb dit toch even verplaatst naar een toepasselijker forumonderdeel  :rolleyes:

Al lid van de enige echte Waarneming.nl-hyves? http://waarnemingpuntnl.hyves.nl/  :)  
Matthijs Broere

Pim

Hadden we dan al een topic: Boer zoekt vrouw?

:D  
met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

HJDT

Ik heb uit betrouwbare (?) bron vernomen dat Maarten weer vrijgezel is dus dat nobele zal wel iets genuanceerder liggen denk ik . . . .

Natuurminnende dames van Nederland weest gewaarschuwd !!!

Niettemin vind ik wel dat Maarten het erg slim aanpakt  :D  :D  
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Cees Veenema

CiteerIk heb uit betrouwbare (?) bron vernomen dat Maarten weer vrijgezel is dus dat nobele zal wel iets genuanceerder liggen denk ik . . . .

Natuurminnende dames van Nederland weest gewaarschuwd !!!

Niettemin vind ik wel dat Maarten het erg slim aanpakt  :D  :D
Waarnemer zoekt Waarneemster :D  
Groet,

Cees

Leon Olsthoorn

Klinkt erg gezellig, "samen waarnemen"
Jag gillar blommor, jag gillar träd, jag gillar naturen som den är!

margriet

ik ben als vrouw toch niet zo makkelijk overtuigd........... :whistle:
en kijk dit vanuit mijn door iemand aangenomen isolement nog wel even aan,
kroegavonden genoeg hoor!!!!!!!! proost! :P  
groetjes,

Margriet

maartenwielstra

Citeerik ben als vrouw toch niet zo makkelijk overtuigd........... :whistle:
en kijk dit vanuit mijn door iemand aangenomen isolement nog wel even aan,
kroegavonden genoeg hoor!!!!!!!! proost! :P
Het doel heiligt de middelen ;)

pieternella

Maarten, een tip, plaats een andere foto, misschien helpt het...
Vriendelijke groeten, Petra vd Brink

huysse

of juist niet......

Marijke

p.s. Maarten: wat is precies het doel?

maartenwielstra

Citeerof juist niet......

Marijke

p.s. Maarten: wat is precies het doel?
Geen idee, dat is voor mij ook een beetje vaag. Ik hoopte dat er iets interessants zou groeien. Een soort gezellig groepje. Natuurlijk draag ik het leiderschap dan uiteindelijk aan een vrouw over!

maartenwielstra

CiteerMaarten, een tip, plaats een andere foto, misschien helpt het...
Ja, dat zijn de katten van de ontdekker van s'Neerlands enige Woestijnbraamsluiper. Dus de link met de natuur is snel gelegd. Ik had geen andere natuurfoto op mijn pc staan, en anders zie je die gemene boeven van Bassie en Adriaan automatisch staan, of mij, zonnend op een kerkhof met mijn verrekijkertje op de borst. Wie wil dat nou!

maartenwielstra

Citeerik ben als vrouw toch niet zo makkelijk overtuigd........... :whistle:
en kijk dit vanuit mijn door iemand aangenomen isolement nog wel even aan,
kroegavonden genoeg hoor!!!!!!!! proost! :P
Ja die tekst moet ik even aan gaan passen. Wat ik bedoelde: we moeten als vrouwen onder elkaar een soort partij vormen die weer nieuwe vrouwen aantrekt de natuur in. Zo gaan er meer vrouwen kijken, en worden tegelijkertijd de vrouwen meer met elkaar in contact gebracht om gezellig te praten over hun lotsgenootschap.  

huysse

Krijgen we dan allemaal vrouwen die gezellig kwebbelend in de natuur rondlopen?
Zien ze dan nog iets?

groet,
Marijke

maartenwielstra

CiteerKrijgen we dan allemaal vrouwen die gezellig kwebbelend in de natuur rondlopen?
Zien ze dan nog iets?

groet,
Marijke
Ik heb werkelijk geen idee. Ik ben absoluut geen vrouwenkenner. Maar ik wil best een evaluatieonderzoek doen.

eline1234

Ja maar Maarten, tis toch een vrouwenclub? Dan mag jij toch helemaal niet mee? :P
Eline

maartenwielstra

CiteerJa maar Maarten, tis toch een vrouwenclub? Dan mag jij toch helemaal niet mee? :P
Mogen vrouwenverenigingen niet door mannen wetenschappelijk onderzocht worden? Mogen Geschiedenisdocenten niet praten over een feministische golf? Om maar eens een hele slechte gelijkenis te geven. Er is trouwens wel ene Robert Pater lid geworden. Zal wel meer vanuit kinky dan vanuit nobel oogpunt zijn, de jongen is namelijk 14.

huysse

Of een twijfelaar.

Marijke

Leon Olsthoorn

Ik vind dat de oprichter mee mag de kroeg in, zonder hem was er niet eens een kroegavond!
Jag gillar blommor, jag gillar träd, jag gillar naturen som den är!

Esther

CiteerEr is trouwens wel ene Robert Pater lid geworden. Zal wel meer vanuit kinky dan vanuit nobel oogpunt zijn, de jongen is namelijk 14.
Tsja die patertjes toch, de achternamen hadden toch iets met het beroep van die vader te maken? Kinky paters hoor.

Esther

maartenwielstra

Citeer
CiteerEr is trouwens wel ene Robert Pater lid geworden. Zal wel meer vanuit kinky dan vanuit nobel oogpunt zijn, de jongen is namelijk 14.
Tsja die patertjes toch, de achternamen hadden toch iets met het beroep van die vader te maken? Kinky paters hoor.

Esther
Zeker een Belgische Pater. Maar Esther, ga jij nou gewoon ff lid worden juh!

maartenwielstra

CiteerOf een twijfelaar.

Marijke
Doe mij maar een twijfelaar (zo noemen ze middelmatig bierglas hier)! Mrijk, meldt je nu eens aan bij die hyves!

maartenwielstra

CiteerIk vind dat de oprichter mee mag de kroeg in, zonder hem was er niet eens een kroegavond!
Maar ik kan geen introducées meenemen hoor Leon!

RWester

Citeer
CiteerIk vind dat de oprichter mee mag de kroeg in, zonder hem was er niet eens een kroegavond!
Maar ik kan geen introducées meenemen hoor Leon!
Mmmmm...., proef ik hier iets van territoriale afbakening.... B)  
Met vriendelijke groet,

Remco Wester


eline1234

Eline