Ik heb uit betrouwbare (?) bron vernomen dat Maarten weer vrijgezel is dus dat nobele zal wel iets genuanceerder liggen denk ik . . . .Natuurminnende dames van Nederland weest gewaarschuwd !!!Niettemin vind ik wel dat Maarten het erg slim aanpakt
ik ben als vrouw toch niet zo makkelijk overtuigd........... :whistle: en kijk dit vanuit mijn door iemand aangenomen isolement nog wel even aan, kroegavonden genoeg hoor!!!!!!!! proost!
of juist niet......Marijkep.s. Maarten: wat is precies het doel?
Maarten, een tip, plaats een andere foto, misschien helpt het...
Krijgen we dan allemaal vrouwen die gezellig kwebbelend in de natuur rondlopen?Zien ze dan nog iets?groet,Marijke
Ja maar Maarten, tis toch een vrouwenclub? Dan mag jij toch helemaal niet mee?
Er is trouwens wel ene Robert Pater lid geworden. Zal wel meer vanuit kinky dan vanuit nobel oogpunt zijn, de jongen is namelijk 14.
Citaat Er is trouwens wel ene Robert Pater lid geworden. Zal wel meer vanuit kinky dan vanuit nobel oogpunt zijn, de jongen is namelijk 14. Tsja die patertjes toch, de achternamen hadden toch iets met het beroep van die vader te maken? Kinky paters hoor.Esther
Of een twijfelaar.Marijke
Ik vind dat de oprichter mee mag de kroeg in, zonder hem was er niet eens een kroegavond!
Citaat Ik vind dat de oprichter mee mag de kroeg in, zonder hem was er niet eens een kroegavond! Maar ik kan geen introducées meenemen hoor Leon!