Zwarte, stekelige rups

Gestart door Douwe van der Ploeg, juli 15, 2013, 01:39:59 AM

Vorige topic - Volgende topic

Douwe van der Ploeg

Ik zou graag willen weten welke soort dit is
Het betreft deze waarneming
http://waarneming.nl/waarneming/view/77568351
dagvlinder onbekend - Rhopalocera gezien op 2013-07-14 Barnflair - Buitengebied Oostzijde
Foto's:




bij voorbaat dank Douwe van der Ploeg
Douwe van der Ploeg

Hetty Soetekouw

met vriendelijke groet,

Hetty Soetekouw
~~Seraka Photography~~

Douwe van der Ploeg

Douwe van der Ploeg

Douwe van der Ploeg

Nu staat ie alleen wel op niet te beoordelen. Is dat beleid voor rupsen of zijn er dubbelgangers?
Douwe van der Ploeg

Hetty Soetekouw

De dagvlinder-admin heeft hem klaargezet voor de admin die de rupsen beoordeeld. Even geduld a.u.b.  ;D
met vriendelijke groet,

Hetty Soetekouw
~~Seraka Photography~~

Douwe van der Ploeg

Douwe van der Ploeg

ratje

oh nu begrijp ik waarom bij mijn invoer dit ook gebeurd is. Alleen jammer dat je er geen antwoord op krijgt. :-[

Botervlieg

Citaat van: Hetty Soetekouw op juli 16, 2013, 23:54:57 PM
De dagvlinder-admin heeft hem klaargezet voor de admin die de rupsen beoordeeld. Even geduld a.u.b.  ;D

Ah, misschien handig om dat even ergens te berichten ofzo?

Want ik vond het ook al vreemd dat mijn rupsen op (nog) niet te beoordelen stonden.

Vind het overigens eigenlijk een beetje vreemde methode, en volgens mij is dat icoontje daar eigenlijk ook niet voor bedoelt. Maargoed...

Violet (en Remco)

Ergens heb ik volgens mij begrepen dat als een admin een waarneming keurt, op welke manier dan ook, dat de waarneming dan onder die admin blijft vallen? En dus niet door bv een rupsen-admin wordt over genomen? Tenzij deze daadwerkelijk wordt doorgezet naar een andere admin?

Weet het ook niet hoor, maar vind het ook een iets omslachtige manier en vooral onduidelijk.
Groetjes,
(Remco en) Violet

www.vlinderseemland.nl