Hoofdmenu

Asemum striatum?

Gestart door Twan martens, juli 10, 2013, 19:51:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

Twan martens

De asemum striatum heb ik vaker gezien en deze lijkt er veel op, maar is wat aan de kleine kant. (9mm)
De lengteribbels zijn door het stof tussen zijn haren nauwelijks te zien, maar volgens mij is er geen andere mogelijkheid.
Of toch :micro:?

Bedankt,
Twan.

beetlestitch

#1
beste twan stuur hem maar op. ik weet het even niet. tetropium kwam zo boven maar het is moeilijk te zien zo met het stof. het 3e sprietlid is erg lang dus tetropium valt af. ik kan zo even geen genus produceren. sorry. zat deze in een vlinderval? groeten toon
Toon Keukelaar

Twan martens

Beste Toon. Hij zat zomaar bij mij binnen voor het raam.
Ik zal hem wel opsturen.
Bedankt. Gr. Twan.

beetlestitch

beste twan. een buitenlander is ook mogelijk als je iets van een mandje met planten gekocht hebt of zo. we wachten het af en met vriendelijke dank. vriendelijke groeten toon.
Toon Keukelaar

Twan martens


beetlestitch

daar is deze niet aan gerelateerd maar kan wel een lift gehad hebben. groeten toon
Toon Keukelaar

lo.troisfontaine

Hoi,

een erg slanke Hylotrupes bajulus?
Zou dat ook nog kunnen Twan?

groeten,

Lo

beetlestitch

daar zat ik ook aan te denken maar de sprieten leken me wat lang. heb de lengte eerste en derde lid na gemeten aan een vrouwlijk ex van mij en dan zou dit toch kunnen kloppen. misschien toch goed idee van lo. het zal dan een man zijn en erg klein en inderdaad erg smal. ik ben benieuwd als ik de kever tzt. zie. leuk dit puzzelen. groeten toon.
Toon Keukelaar

beetlestitch

lo had het van begin af gelijk goed. hylotrupes bajulus. een heel klein mannetje[8mm] dus dit probleem is op gelost. groeten toon.
Toon Keukelaar

Twan martens

Toon en Lo bedankt.

Groet, Twan.