Kurkstrook zwam

Gestart door J&L, april 26, 2007, 11:58:29 AM

Vorige topic - Volgende topic

J&L



Volgens mij een Kurkstrookzwam :whistle:

Gr.tjes Jacob

J&L

Hoi Gerrit,

Kan net nog ff voor je een weekje weg gaat.( dit heb je wel verdiend na zo'n druk weekje op het forum :twisted: )
Oja op naaldhout.Den (dacht dat het op de foto te zien was maar daar mag ik niet vanuit gaan).

Tot over een week. Gr.tjes Jacob

J&L

Hoi Gerrit,

Dat begreep ik.
Op dennehout is het dan de Kurkstrookzwam?

Gr.tjes Jacob

Gert Kremer

hallo Jacob,
Ik kan de foto's niet zien!   :ph34r:

Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

Corryabbink

#4
Gerrit laten we afspreken dat wanneer jij met cf een vondst benoemt dat het dan altijd een onzekere waarneming is.

Arno zal het daar roerend mee eens zijn. Er worden al teveel waarnemingen met zeker ingevoerd.

Dan hoeven we deze discussie niet meer te voeren.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

J&L

Hoi iedereen,

Ik heb inmiddels bij determinatie onzeker gezet.
Nog een vraag. Welk ander soort kan het dan nog zijn Gerrit?
Hoi Gert kremer misschien moet je naar Pearl B) 'kweet niet Arno wel denk ik.

Gr.tjes Jacob

Arno van Stipdonk

CiteerGerrit laten we afspreken dat wanneer jij met cf een vondst benoemt dat het dan altijd een onzekere waarneming is.

Arno zal het daar roerend mee eens zijn. Er worden al teveel waarnemingen met zeker ingevoerd.

Dan hoeven we deze discussie niet meer te voeren.
Corry, ik ben het roerend met je eens. :D  

Arno van Stipdonk

CiteerCorry,
O.k., dat doen we in het vervolg zo : wanneer ik cf. vermeld, dan wordt het door de waarnemer ingevoerd als onzekere waarneming. Misschien moeten jullie (Arno) daar een algemeen berichtje aan wijden ?
Gerrit,

Ik zal het in de gaten houden of het goed gaat. Mocht het nodig zijn dan zal ik er een keer, misschien in de drukke periode, een berichtje aan wijden.