obsmapp geinstalleerd maar kan geen geluiden afspelen.

Gestart door hendrik.h, juli 01, 2013, 20:23:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

hendrik.h

Heb op mijn samsung note 2 obsmapp geinstalleerd,maar kan nu geen geluid afspelen in de vogel soortenlijst, bron xento canto nl.
Bij het uitpakken kryg ik steeds de melding  Fout:Unziperror. File=XenoCanto/ooo575.mp3



dit beeld krijg ik op het scherm (plaatje geleend uit een ander topic,heb wel een goede verbinding 4 streepjes)
wie weet wat ik fout doe?
alvast bedankt hendrik

gr hendrik.

hiskodevries

ik zou het toch nog een keer downloaden en zorgen dat je device niet op zwart gaat
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Alex Kwak

Ik zou Xeno Canto zeker niet downloaden met een GPRS-verbinding, daar is íe veeeel te groot voor.
Waarschijnklijk is er inderdaad iets misgegaan met downloaden, en probeert ObsMapp een corrupt zipbestand uit te pakken.
Dus: opnieuw downloaden met een goede WiFi-verbinding. Het scherm zou overigens tijdnes deze actie niet op zwart mogen gaan, althans dat heb ik android verteld dat dat niet mag  ;)
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

juulappels

Ik heb op mijn Sony Xperia exact hetzelfde probleem.  Ook fout bij unzip van 000575.mp3.  Het enige geluid dat ik kan afspelen is dat van de kokmeeuw.  De geluiden van sprinkhanen en krekels werken perfect.  Het lijkt me sterk dat 2 totaal verschillende gebruikers dezelfde fout krijgen bij het downloaden.  Zit er geen fout in die XenoCanto zip file?

hendrik.h

Vandaag alles er af gegooid, en opnieuw geprobeerd weer de zelfde error,ook hier een paar geluiden bij de vogels welke met een k beginnen maar voor de rest  weer luidsprekertjes met een streep erdoor. Ook geprobeerd op se samsung s3 ook hier de zelfde fout,ook ik denk dat er een probleem is bij xenocanto.
gr hendrik.

hiskodevries

Ik zal dat bestand opnieuw installeren. U hoort van mij.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

hendrik.h

Oke bedankt,nu maar wachten dat het opgelost wordt.
gr hendrik.

Alex Kwak

Bijzonder, aangezien we hier al tijden niks mee hebben gedaan. Ik kan dit nu niet controleren aangezien ik momenteel niet thuis ben, zal komend weekend oid worden...
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Alex Kwak

Ik weet het al: het bestand is prima in orde, maar de nieuwe (betere, ahum) unzipper die ik sinds kort gebruik kan er niet mee overweg.
Ik repareer dit nog in de komende versie
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

hendrik.h

gr hendrik.

Alex Kwak

Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!


Alex Kwak

Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!