Hoofdmenu

website

Gestart door bas waanders, oktober 28, 2013, 20:20:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

bas waanders

Na een aantal seizoenen zit je dan met een hoop foto's . Ik had al een site over de historie van de buurt waar ik woon dus dacht ik : hey , das leuk ! Nu eentje dat gevuld word met mijn macorfoto's . Zo gezegd , zo gedaan . bijna 600 foto's verdeeld over bijna 20 pagina's . Van techniek tot vindplaatsen , van vlinder tot boskakkerlak . Alles van mijzelf , dat is toch wel het meest originele . Maar ik ben niet de enige die op het www staat met deze hobbie .
Als webhost gebruik ik wordpress.com , ik heb wel een eigen domein . Over wordpress niets dan lof : zelfs iemand die niet zo thuis is op dit gebied kan er mee uit de voeten . Maar de prangende vraag is : is het wel goed ? Is het interessant voor iedereen ? Niet saai ? De bezoekers hebben ( in tegenstelling tot mijn andere website ) nog niet veel van zich laten horen , geen kritieken , goed of slecht .
Dus als er iemand tijd heeft even te spieken , laat het me weten of geef gewoon ongezouten kritiek :-)
Komende maand ondergaat de site wel een revisie : dubbele foto's , slechte foto's en onjuiste determinaties mik ik eruit , is ook echt een winterklus . Ik zou het leuk vinden vooral hier , met alle knowhow , wat te horen/lezen ,
met vriendelijke groet , Bas Waanders

http://www.amazingmacro.com

Robert Heemskerk

Leuk initiatief.

Wel heb ik het idee dat je wel erg veel wilt laten zien.
Dat verreist veel werk denk ik.


Wat me zelf snel opvalt, is dat de typografie in de foto's erg verschilt.
De ene keer is het zwart, dan wit, dan gekleurd.
Maar ook het lettertype en lettergrootte verschilt soms en de plaats in de foto is ook vaak anders.
Ik denk dat het beter is dat je dit eenduidiger maakt.
JE kunt dit binnen een website goed oplossen door er een style van te maken (CSS-style).
Dan kun je dit door één druk op de knop voor alles veranderen.

Ok, tot zover even mijn commentaar.

groetjes Robert





bas waanders

Klopt , maar dit heb ik gedaan om vooral de tekstkleur goed leesbaar te houden tov de achtergronden . Met de verniewing van de site zal ik hier aandacht aan besteden , iig de tekststijl en grootte , thks !!