Hoofdmenu

Mystery 130

Gestart door HJDT, september 03, 2013, 21:43:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

HJDT

Hallo allemaal,

De laatste mysterybird van mijn hand is alweer van een tijdje geleden, daarom hierbij een nieuwe opgave.
Heb alweer geen enkel idee hoe makkelijk deze is maar ik reken op een relatief snelle oplossing.
Succes!!

Groeten Michel

Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

augustvansteensel

ben niet echt goed in mysterybirds, maar is het een geoorde fuut?
August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

HJDT

Na twee dagen nogaar 1 reactie. Is hij te moeilijk?

Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Rob S

Groeten

Rob Schaareman

simonvb

Met vriendelijke groet,

Simon

Tom1980

_____________________________
Tom Evertz

http://waarneming.nl/user/photos/81428

Mark van Leeuwen

Mark van Leeuwen

HJDT

Het juiste antwoord zit er nog niet bij, helaas.
Er is vast nog wel iemand die een poging wil wagen dus ik laat hem nog even open.


Groeten Michel
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Rob S

#8
een jonge (wilde) zwaan

edit: geen knobbelzwaan
Groeten

Rob Schaareman

DKoppenol

Groeten, Diedert Koppenol

Levenslijst: 255
Nieuwste soorten:Amerikaanse Goudplevier,Buidelmees

Vogelen? Gezelligheid? www.jnm.nl

augustvansteensel

August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

Vincent Hart

Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Henry van Lierop


Lonnie Bregman

Groeten, Lonnie Bregman

servetej

Groetjes, Lisette

ik ben een amateur ornitoloog, maar alle andere kruipende/zwemmende/vliegende/oid beestjes zijn ook machtig interesant en het determineren waard :3 dat is mijn levensmotto ><
en als er niks valt te determineren, dan moet er getekend worden: www.servetej.deviantart.com

HJDT

Ik laat hem nog eventjes staan omdat ik nog wat meer reacties wil afwachten. Of het goede antwoord al gegeven is laat ik nog even in het midden.
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Marcel van kammen


P. Kuijper

Met vr. groet,
P. Kuijper

michielg


mwestra74

MvrG,

Martin

Wat is onkruid? Een plant waarvan de verdiensten niet zijn ontdekt.

Certhia

Groet Marc van der Aa

"Feelings: Blobs of information evolved to manage extinct environments, now used to sell Presidents."

HJDT

Nog een paar uurtjes en ik geef de oplossing. Dus wie nog een poging wil wagen.....
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

P. Kuijper

Met vr. groet,
P. Kuijper

HJDT

Nou, daar is de oplossing dan! Het is een Eider die er lustig op los grondelde in de sloot bij de Bol op Texel. Dit is dezelfde sloot als waar dit voorjaar die mooie zomerkleed Kuifduiker een hele tijd heeft rondgezwommen. Vincent is de enige die de juiste naam op de vogel wist te plakken, dat vind ik wel opvallend omdat ik dacht dat hij te doen was.

Nou, hieronder nog een oplossingsfotootje. Alle reageerders bedankt voor de moeite! Heb er geloof ik nog eentje en die zal ik later insturen.

Groeten Michel
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

augustvansteensel

August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

michielg

Vincent is dus niet voor niks admin  ;D

Certhia

Grappig
ik had bij Eider veel meer tekening op de individuele veertjes verwacht.
Goeie !
Groet Marc van der Aa

"Feelings: Blobs of information evolved to manage extinct environments, now used to sell Presidents."