atlas sprinkhanen en krekels

Gestart door Windekind, juni 08, 2013, 21:23:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

Windekind

Euro 15 in de boekwinkel nu ivm ik denk nieuwe druk volgend jaar. Ik wil er voor pleiten dat in deze serie alleen of ook een aanvulling beschikbaar komt met de nieuwe verspeidingskaarten. Om nu voor 11 delen steeds weer 50 euro te dokken met waarschijnlijk bijna alleen nieuwe kaartjes wordt waanzin. Ik hoop dat ik hierin bijval b krijg.
Met vriendelijke groet,
Elmar Prins

Wim Bakker

Waar heb jij het boek gevonden voor 15 euro? De laagste prijs die ik vind is 20 euro. Overigens was hij al heel lang voor 25 euro te krijgen. Echt een koopje voor dit boek!

Het plan is de volgende gids/atlas in een goedkopere uitvoering uit te brengen als entomologische tabel ofzo...
"So the first dinosaur bone ever found was also the first to be lost." ― Bill Bryson

Windekind

#2
Boekenzaak velp jansen en de feijter liggen 2 ex in cellofaan. Moet wel zeggen dat de 1 van 15 beetje onduidelijk was.. maar t leek me toch echt 15.
En goed om te horen dat er een tweede goedkopere uitvoering komt. Dat prachtige boek heb ik al en misschien nu het overwegen waard voor anderen deze voor die spotprijs ook aan te schaffen als de nieuwe versie niet al deze info biedt.maar jij kan dat beter in schatten wim.
Met vriendelijke groet,
Elmar Prins

marcel123

Heb er een in Utrecht gekocht voor 15 eruo, dus die prijs klopt wel.
http://ramsjkrant.nl/de-sprinkhanen-en-krekels-van-nederland-orthoptera-p-12417.html




[size=78%]De atlas zal waarschijnlijk als een speciaal nummer van Nederlandse Faunistische Mededelingen worden uitgegeven.[/size][/size]
Citeer
[/size][size=78%]Dus ik blijf nog even lid.[/size]

florisbrekelmans

Of was het nou Entomologische Berichten? Bedenk me opeens dat dit natuurlijk de ideale gelegenheid is om de uitgave van Saltabel weer nieuw leven in te blazen. Net als Brachytron in een full color versie. Hoe dan ook, de atlas voor 15 euro is natuurlijk een koopje.

HPM

Inderdaad een koopje. Het betekent dat dat ik blij mag zijn als ik er een cent voor krijg als ik de mijne zou willen verkopen.

Herman van der Meer