aantal onzekerheden

Gestart door peter van santbrink, mei 27, 2013, 20:56:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

BramtK

Ok, dan houden we het in zo'n geval voortaan bij post drie van dit topic.  8)
Groeten,

Bram ter Keurs

frankneijts

Bij elk "voortaan" zien we dan wel weer...
Groeten,

Frank

"When logic and proportion have fallen sloppy dead...
Remember what the dormouse said: feed your head!"
Grace Slick in 'White Rabbit'

BramtK

Nou, laten we dan voortaan in ieder geval de verwijzingen naar gidsen achterwege laten.  8)
Groeten,

Bram ter Keurs

Dirk van Opheusden

Volgende keer wordt de topicnaam 'Blurry foto nr. 103526 maar nu met een poll'  :wacko:
Dirk van Opheusden

peter van santbrink

Citaat van: Dirk van Opheusden op mei 30, 2013, 09:59:47 AM
Volgende keer wordt de topicnaam 'Blurry foto nr. 103526 maar nu met een poll'  :wacko:

goed idee, heb regelmatig lage kwaliteit foto's en als beginnend vogelaar ben ik dan vaak kansloos maar de ervaren vogelaars halen er vaak nog een soort uit

Dirk van Opheusden

Citaat van: peter van santbrink op mei 30, 2013, 12:53:19 PM
Citaat van: Dirk van Opheusden op mei 30, 2013, 09:59:47 AM
Volgende keer wordt de topicnaam 'Blurry foto nr. 103526 maar nu met een poll'  :wacko:

goed idee, heb regelmatig lage kwaliteit foto's en als beginnend vogelaar ben ik dan vaak kansloos maar de ervaren vogelaars halen er vaak nog een soort uit

Ik maakte een (flauw) grapje.
Zoals uit dit topic blijkt lukt het namelijk echt niet altijd om er nog een soort uit te halen.
Dirk van Opheusden

KorHaan

Citaat van: peter van santbrink op mei 30, 2013, 12:53:19 PM
Citaat van: Dirk van Opheusden op mei 30, 2013, 09:59:47 AM
Volgende keer wordt de topicnaam 'Blurry foto nr. 103526 maar nu met een poll'  >:D

goed idee, heb regelmatig lage kwaliteit foto's en als beginnend vogelaar ben ik dan vaak kansloos maar de ervaren vogelaars halen er vaak nog een soort uit


Er schijnen ( naar ik heb gehoord) ook nog van die ouderwetse dingen te bestaan met twee glaasjes aan de voorkant, en twee glaasjes aan de achterkant; vroeger noemden we dat een verrekijker. Beginnende vogelaars waren daar ooit heel blij mee. En ze schenen ook heel wat te leren van vogels door het kijken door die dingen.


Ach, ja... opa vertelt... ;)


Vriendelijke groet,


Ronald Sinoo

HPM

Misschien verklaart de halvering van het aantal glazen wel de achteruitgang van de Huismus, Ronald.
Herman van der Meer

KorHaan

Ik denk dat de achteruitgang van heel wat meer dan alleen de Huismus juist de halvering van het aantal glaasjes verklaart, Herman.  ;D


Vriendelijke groet,


Ronald Sinoo