Oranje .....maar wat?

Gestart door Gert Kremer, april 27, 2007, 22:05:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

Gert Kremer

Hallo Gerrit,
Ik kom daar twee x per week met de hond dus ik zal controle uitvoeren.
Als er bijzonderheden zijn kom ik hier op terug.


Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

Marian en Bert

Hoi allemaal,

Er groeien op een lager gedeelte op onze beuk inderdaad Meniezwammetjes. Wat er hoger in de boom gebeurt, op de plaats waar eerst onze fliepertjes groeiden, kan ik niet zien.

Met vriendelijke groeten,
Marian

Gert Kremer

CiteerHoi allemaal,

Er groeien op een lager gedeelte op onze beuk inderdaad Meniezwammetjes. Wat er hoger in de boom gebeurt, op de plaats waar eerst onze fliepertjes groeiden, kan ik niet zien.

Met vriendelijke groeten,
Marian
Mijn Beuk zal er nog jaren liggen, als het geen openhaardhout wordt.  :lol:
Er zit nog meer Oranje op.

Marian, Bedankt voor het bericht.
Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

Gert Kremer

Hallo,
Het Oranje spoeld met de regen weg, allen aan de onderkant van de boom zit het nog.
Maar als je daar overheen gaat met een papiertje is het wat dikke verf.
Is het papier met het spul weer opgedroogd, dan zit het papier vast aan elkaar geplakt, net lijm.
Ik dacht toch even doorgeven he  ;)
Foto 204: 11-5-2007



Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

Gert Kremer

Foto 290:  van Oranje naar wit.
14-5-'07  
Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

Gert Kremer

en foto 289 alles Wit
Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

Gert Kremer

CiteerGert (en anderen),
En dat witte zou dan van de schildluis Cryptococcus fagi afkomstig kunnen zijn. En zo is het cirkeltje rond  :grin:  .
Hallo Gerrit,
Wat komt er naar Wit? ik wil het nog even volgen hoor   B)


Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

Gert Kremer

Na wit komt de mic. maar of dat werkt is de vraag?
Wil het vrijdag ook even mee nemen na de cursus kijken wat daar hierover gezegd wordt.
Zit er nog steeds mee in m'n maag, (doosje).
Nog steed materiaal aanwezig. (ook nog voor derden) ;)
Wil toch nog 3 foto laten zien, het lijkt of er een "buis" of (stammetje) met eind worteltjes in het materiaal zit. Op/in het (stammetje) zitten stippen.
De foto zijn 600x en met KOH.

48 a wortels
Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

Gert Kremer

49 a "stammetje"
Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

Gert Kremer

50 a; scheurtje in het stammetje.
Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.