Uiteraard is nu ook deze foto verborgen. Zal Frank er eens op aanspreken.
Kom op, Jeroen... Deze vogels broeden naast de weg, met digiscoping kun je rustig wat foto's maken zonder ook maar enig kwaad aan te richten. Het gaat inderdaad in tegen het beleid, maar jouw reactie lijkt mij toch wel wat overtrokken.
Citaat van: Martijn Bot op mei 11, 2013, 21:57:39 pmKom op, Jeroen... Deze vogels broeden naast de weg, met digiscoping kun je rustig wat foto's maken zonder ook maar enig kwaad aan te richten. Het gaat inderdaad in tegen het beleid, maar jouw reactie lijkt mij toch wel wat overtrokken.Matijn, als foto's verborgen worden ven Ekster, Aalscholver en Meerkoeten op een grotere afstand is het toch allerminst vreemd dat een admin wel nestfoto's mag plaatsen?
Citaat van: Jeroen Nagtegaal op mei 11, 2013, 21:59:23 pmCitaat van: Martijn Bot op mei 11, 2013, 21:57:39 pmKom op, Jeroen... Deze vogels broeden naast de weg, met digiscoping kun je rustig wat foto's maken zonder ook maar enig kwaad aan te richten. Het gaat inderdaad in tegen het beleid, maar jouw reactie lijkt mij toch wel wat overtrokken.Matijn, als foto's verborgen worden ven Ekster, Aalscholver en Meerkoeten op een grotere afstand is het toch allerminst vreemd dat een admin wel nestfoto's mag plaatsen?Het mag niet, en de foto is inmiddels ook verborgen. Foutje, door met de orde van de dag. Iets met muggen en olifanten.
Ik pak even wat chips en bier en lees rustig mee met deze hoogstaande opmerkingen.
Citaat van: petermeer op mei 11, 2013, 21:48:34 pmUiteraard is nu ook deze foto verborgen. Zal Frank er eens op aanspreken.Nog steeds zichtbaar....
Deze discussie kost waarneming.nl inmiddels 2 admins.
George in mijn link wordt exact uitgelegd in welke schermen de foto verborgen wordt. Deze discussie kost waarneming.nl inmiddels 2 admins. Bedankt mensen.
Citaat van: petermeer op mei 11, 2013, 21:48:34 pmUiteraard is nu ook deze foto verborgen. Zal Frank er eens op aanspreken.Erop aan spreken is niet genoeg wat mij betreft. Frank is een admin. Dan is het toch onacceptabel dat een Admin dit doet? Ik stel voor om Frank uit zijn adminschap te ontheffen. Immers wordt ook gedreigd waarnemers te verbannen die de regel niet accepteren.
Hoe wordt je admin dan? Je kunt niet zomaar iedereen admin maken die het niet met iets eens is toch?