Je zal wel gezegd hebben dat je al je waarnemingen zal verwijderen als hij niet doet wat je wil.
Nee hoor, helemaal niet. Waarom zou ik?
Omdat je sterk de indruk wekt harder dan ooit op je pik getrapt te zijn.
Bedankt Herman, dat ze ziet dat mij dit inderdaad persoonlijk ontzettend raakt. Wat ik best aan mensen wil uitleggen, maar niet hier op het forum.
Hisko heeft overduidelijk laten blijken dat wat ik zeg er niet toe doet. Hij geeft duidelijk aan het niet te willen horen. Dus wat heeft iets zeggen nog voor zin?
Volgens mij zijn er meer die maar niets meer zeggen.
Als Hisko op deze manier door wil gaan, is dat zijn keuze.
Ik heb alleen gezegd dat ik van mening ben dat ik wel recht heb om te weten welke admin dit heeft gedaan en waarom.
Je bent dus in de pen geklommen om olie op het vuur te gooien.
Je weet toch langzamerhand wel dat Hisko je nooit zal vertellen wie het heeft gedaan? Wat zou je ook met die informatie moeten? Die admin het vuur na aan de schenen leggen en de duimschroeven aanleggen? En volgens mij doet het ook helemaal niet terzake wie het heeft gedaan. Het waarom wel.
Herman, vragen - via e-mail - wie die foto's expres heeft verborgen is geen olie op het vuur gooien maar gewoon een vraag. Die overigens ook door andere in dit topic is gesteld.
Waar Hisko ook gewoon op had kan zeggen "Dat wil ik niet vertellen". En dat Hisko dat "nooit" vertelt is niet waar.
En nee, ik doe daar verder niets mee. Vind alleen nog steeds wel dat ik het zou mogen weten. Hoeft niet op het forum, kan ook via mail. Het is niet de eerste keer dat er gedoe is met een admin en dat niemand mag weten wie het was. Dat admins fouten maken prima, maar waarom wordt daar in vredesnaam zo'n enorm geheim van gemaakt. Als die openheid gewoon gegeven zou worden, zou dat veel verbeteren. Maargoed, dat hebben we in andere topics ook zo vaak besproken.....
Als Hisko op deze manier door wil gaan, is dat zijn keuze.
Terug naar het topic: Verborgen foto's
We wachten nog op uitleg over het waarom van het verbergen van de foto.
En hoe dat in het vervolg verbeterd kan worden want uit de reacties blijkt dat meerdere mensen het met de huidige situatie niet eens zijn.