Creeer een relatie met...

Gestart door hoven, juni 28, 2013, 14:34:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

hoven

Wat doet de functie "creeer en relatie met ..."?
Mvg,
Alrik

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

SlechtValk

Citaat van: hoven op juni 28, 2013, 14:34:04 PM
Wat doet de functie "creeer en relatie met ..."?

Het is stiekem de ingebouwde datingservices van waarneming.nl :D  :rolleye:
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

hoven

Haha! "Heb je ook behoefte aan aandacht van een ander? Flirten is niet strafbaar op Waarneming.nl" :-)
Mvg,
Alrik

MarianneW

Enige tijd geleden hebben een andere waarnemer en ik een relatie gecreëerd. Wat we ook doen, waar we ook kijken of zoeken bij elkaar, we zien elkaars verborgen waarnemingen dus echt niet. Nu had ik gelezen dat het alleen werkt op detail niveau maar kan iemand me duidelijk maken wat dat dan precies is en hoe wij moeten zoeken om elkaars verborgen waarnemingen te kunnen zien?

Of is het hele relatie experiment alweer gestopt?

Nu zijn we in elk geval beiden erg teleurgesteld in onze relatie  :) .

Bedankt.
Marianne

Bart van Hoogstraten

Citaat van: MarianneW op augustus 06, 2013, 14:25:16 PM
Enige tijd geleden hebben een andere waarnemer en ik een relatie gecreëerd. Wat we ook doen, waar we ook kijken of zoeken bij elkaar, we zien elkaars verborgen waarnemingen dus echt niet. Nu had ik gelezen dat het alleen werkt op detail niveau maar kan iemand me duidelijk maken wat dat dan precies is en hoe wij moeten zoeken om elkaars verborgen waarnemingen te kunnen zien?

Of is het hele relatie experiment alweer gestopt?

Nu zijn we in elk geval beiden erg teleurgesteld in onze relatie  :) .

Bedankt.

Het werkt alleen bij waarnemingen die je zelf op verborgen hebt gezet. Als de waarneming van hogerhand vervaagd is kan jouw relatie die niet zien, alleen jijzelf.
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

MarianneW

Citaat van: Bart van Hoogstraten op augustus 06, 2013, 14:40:45 PM
Citaat van: MarianneW op augustus 06, 2013, 14:25:16 PM
Enige tijd geleden hebben een andere waarnemer en ik een relatie gecreëerd. Wat we ook doen, waar we ook kijken of zoeken bij elkaar, we zien elkaars verborgen waarnemingen dus echt niet. Nu had ik gelezen dat het alleen werkt op detail niveau maar kan iemand me duidelijk maken wat dat dan precies is en hoe wij moeten zoeken om elkaars verborgen waarnemingen te kunnen zien?

Of is het hele relatie experiment alweer gestopt?

Nu zijn we in elk geval beiden erg teleurgesteld in onze relatie  :) .

Bedankt.

Het werkt alleen bij waarnemingen die je zelf op verborgen hebt gezet. Als de waarneming van hogerhand vervaagd is kan jouw relatie die niet zien, alleen jijzelf.

Dat van hogerhand was me bekend. Maar eigen vervagingen/verbergingen werken dus ook niet, dat hebben we al meer dan eens uitgeprobeerd.
Marianne

MarianneW

Kan er niemand iets zinnigs over zeggen? Zijn er bijvoorbeeld mensen waar het gewoon werkt en zo ja, hoe en waar kijken die dan of?

Wij hebben bij wijze van test beide een algemene soort verborgen maar ik kan die verborgen soort niet bij mijn relatie zien, vice versa ook niet. Beetje vreemd dus.

Bedankt voor evt. tips.
Marianne

SlechtValk

Citaat van: MarianneW op augustus 08, 2013, 16:44:40 PM
Kan er niemand iets zinnigs over zeggen? Zijn er bijvoorbeeld mensen waar het gewoon werkt en zo ja, hoe en waar kijken die dan of?

Wij hebben bij wijze van test beide een algemene soort verborgen maar ik kan die verborgen soort niet bij mijn relatie zien, vice versa ook niet. Beetje vreemd dus.

Ook niet als je de directe link naar die waarneming bekijkt? Volgens mij verschijnen verborgen waarnemingen ook voor relaties niet in allerlei overzichten maar is het enige verschil dat je dan WEL de exacte lokatie (met kaartje) kan zien, alleen moet je wel het directe adres weten anders kom je er nog niet... (ik kan het mis hebben hoor).
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

SlechtValk

Citaat van: hiskodevries
Dit is experimenteel en nog alleen van toepassing op het waarnemingen detail scherm.
Als ik op het expirimentele karakter van deze feature mag ingaan. (en misschien hoort dit meer in het wensentopic thuis, maar ik ben zeker dat het hier ook wel tot zijn recht komt).

Ook dit kan ik mis hebben, maar volgens mij worden verborgen waarnemingen ook niet weergegeven in het overzicht van waarnemingen van een persoon (/user/view/*).

Ik denk dat het zinvol zou zijn om verborgen waarnemingen ook in dit scherm zichtbaar te maken, waardoor ik bij iemand die mij als relatie heeft aangemerkt, in dit overzicht kan zien dat hij een waarneming heeft verborgen. De enige andere mogelijkheid is dat de originele waarnemer een directe link geeft aan zijn relatie, wat mijns inziens het maken van een relatie nogal overbodig maakt, aangezien je dan net zo goed direct plaats en details enzo kan doorgeven...
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

marcel123

#11
Citaat van: SlechtValk op augustus 08, 2013, 23:48:17 PM
[size=78%]Ook dit kan ik mis hebben, maar volgens mij worden verborgen waarnemingen ook niet weergegeven in het overzicht van waarnemingen van een persoon (/user/view/*).[/size]

Ik denk dat het zinvol zou zijn om verborgen waarnemingen ook in dit scherm zichtbaar te maken, waardoor ik bij iemand die mij als relatie heeft aangemerkt, in dit overzicht kan zien dat hij een waarneming heeft verborgen. De enige andere mogelijkheid is dat de originele waarnemer een directe link geeft aan zijn relatie, wat mijns inziens het maken van een relatie nogal overbodig maakt, aangezien je dan net zo goed direct plaats en details enzo kan doorgeven...
Als ik het test zie je ze idd niet in de lijst van een persoon (/user/view/*). wat jammer is want daar zit het kopieerknopje van je waarneming. In het detailscherm kunnen mensen je waarneming namelijk niet kopieren.