Nationale Vogelweek - doe mee!

Gestart door Albert de Jong, februari 12, 2013, 17:55:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

Albert de Jong

Wegens succes wordt de Nationale Vogelweek in 2013 herhaald! Van 4 t/m 12 mei zijn er allerlei activiteiten door heel Nederland met maar één doel: iedereen naar vogels laten kijken. Mooi toch?

Wil je zelf een excursie, workshop, lezing of wat dan ook over vogels organiseren? Meld 'm dan gerust aan. Of wil je mee met een excursie? Geef je dan alvast op.

Een mooie week als uithangbord voor je vogelwerkgroep. Groningen, Drenthe, Friesland en het Groene Hart mogen toch niet achterblijven? Waar moeten de jonge vogelaartjes uit die regio's hun nestkastjes gaan timmeren? Waar wordt de eerste waarneming.nl-excursie georganiseerd?
Openlijk liefhebber van meeuwen en ganzen.
Werkt bij Sovon als communicatiemedewerker.

KorHaan

 :duim:


Ben ik al voor uitgenodigd, om aan mee te doen in Arkemheen:

http://www.vogelweek.nl/index.cfm?act=indebuurt.detail&exc=297&zip=&day=0&type=0&audience=


Komt behalve die strips ook nog een (kinder)vogelherkenningscursus bij; je wilt die kinderen toch iets meer meegeven. Lekker aan de slag, op 9 mei, ik kijk er al naar uit!


Vriendelijke groet,


Ronald Sinoo

Albert de Jong

Openlijk liefhebber van meeuwen en ganzen.
Werkt bij Sovon als communicatiemedewerker.

Albert de Jong

Inmiddels zijn er al meer dan honderd activiteiten aangemeld. Op deze kaart zie je dat er nu ook wat excursies in Friesland zijn.
Het Groene Hart blijft achter... 4 t/m 12 mei, dan moet er wat te doen zijn in die regio!
Openlijk liefhebber van meeuwen en ganzen.
Werkt bij Sovon als communicatiemedewerker.

Margreet Kwh

Hoi Albert,

ik krijg wel de lijst, maar niet de kaart zichtbaar. Kun je misschien een voor mij leesbaar linkje naar de kaart plaatsen?
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Albert de Jong

Oei, een probleempje van Internet Explorer? Gaan we oplossen!
Openlijk liefhebber van meeuwen en ganzen.
Werkt bij Sovon als communicatiemedewerker.