Citaat En bij iedere Johan dacht ik...Maar goed, Weia herkende me vorig jaar niet, dit jaar herken ik jouw niet - jammer want had wel graag ff eens met je willen babbelen.Sowieso leukste van de 3 dagen die ik heb mee gemaakt - maar te kort.btw wie viele Johans gibt es?MoiDolf Nou zeg... zoals Gert al aangaf, we hebben echt staan praten en hebben je op dat moment ook nog eens vertelt dat ik echt deze Johan was.... Was je wel helemaal aanwezig?
En bij iedere Johan dacht ik...Maar goed, Weia herkende me vorig jaar niet, dit jaar herken ik jouw niet - jammer want had wel graag ff eens met je willen babbelen.Sowieso leukste van de 3 dagen die ik heb mee gemaakt - maar te kort.btw wie viele Johans gibt es?MoiDolf
Ja dat weet ik dus nog wel maar meen toch echt dat je op mijn vraag of je de Johan was, nee zei. Maar goed, ouderdom komt met zijn gebreken...
Citaat Ja dat weet ik dus nog wel maar meen toch echt dat je op mijn vraag of je de Johan was, nee zei. Maar goed, ouderdom komt met zijn gebreken... Tja als je met zo'n gweer op Johan afstapt ontkent ie natuurlijk dat ie het is.
Citaat Ik maakte kennis, danwel hernieuwde de kennismaking met Dolf, Arjen, Anne, Trees, Gert, Hugo, Peter, Theo en uhh, nog enkelen (Joachim? Astrid?). Hopelijk zien we elkaar binnenkort nog eens in het veld!
Ik maakte kennis, danwel hernieuwde de kennismaking met Dolf, Arjen, Anne, Trees, Gert, Hugo, Peter, Theo en uhh, nog enkelen (Joachim? Astrid?).
Oja, ik hoorde in de wandelgangen ook nog dat alle waarnemingen van 2007 nu bij het EIS binnen zijn (waarneming.nl, landkaartje, formulieren) en dat zijn er zo'n 150000. Ik herhaal: honderdvijftigduizend. Dat wil zeggen zegge en schrijve honderd-en-vijftig-duizend.
Onze zuiderburen hebben het over 3000 waarnemingen per jaar.. maar ja..daar zit dan wel de kleine tanglibel bij