Trip report Kos 2012

Gestart door jva, november 02, 2012, 22:45:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

jva

Hallo,
 
Van mijn vakantiewaarnemingen op Kos (Griekenland) afgelopen september had ik een verslag gemaakt om deze vervolgens te kunnen posten op een (Engelstalige) herpetologische website. Blijkt de betreffende website niet meer in gebruik ...

Om gedane moeite niet voor niets te laten zijn, post ik het hier. Wellicht zijn er mensen hier die het interessant vinden. Het is zoals gezegd in het Engels, veel leesplezier.

P.s. Gezien de restricties voor de bestandsgrootte per post, heb het oorspronkelijke PDF document in verschillende delen (6) moeten hakken en moeten verdelen over twee posts (zie ook 3e post voor laatste twee delen).

Edit: aangepast nav post Slechtvalk.
Jelle

SlechtValk

#1
Citaat van: jva op november 02, 2012, 22:45:30 PM
P.s. Gezien de restricties voor te uploaden bestanden en bestandsgrootte, moet ik het helaas opknippen (zodat ook de kwaliteit nog een beetje op peil blijft)... Dit is deel 1 (van 3)..
Excuses voor het ongemak..

Correct me if i'm wrong, maar volgens mij geld deze beperking per post en niet per topic, dus de drie delen hadden toch op zijn minst samengevoegd kunnen worden tot één topic (misschien is het zelfs de moeite waard om dat alsnog te doen), waardoor ze in elk geval bij elkaar blijven. (Dus in plaats van voor elk deel een nieuw topic te openen, delen 2 en 3 als reactie op deel 1 maken).

Mocht je samenvoeging overwegen: misschien is het handig even aan een beheerder te vragen of zij dit misschien makkelijk kunnen doen (zonder de afbeeldingen allemaal weer te hoeven uploaden). En mocht dit gebeurt zijn is deze post overbodig en kan dus ook verwijderd worden ;) .
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

jva

Citaat van: jva op november 02, 2012, 22:45:30 PM
Hallo,
 
Van mijn vakantiewaarnemingen op Kos (Griekenland) afgelopen september had ik een verslag gemaakt om deze vervolgens te kunnen posten op een (Engelstalige) herpetologische website. Blijkt de betreffende website niet meer in gebruik ...

Om gedane moeite niet voor niets te laten zijn, post ik het hier. Wellicht zijn er mensen hier die het interessant vinden. Het is zoals gezegd in het Engels, veel leesplezier.

P.s. Gezien de restricties voor de bestandsgrootte per post, heb het oorspronkelijke PDF document in verschillende delen moeten hakken en moeten verdelen over twee posts (zie ook 3e post voor laatste twee delen).

Edit: aangepast nav post Slechtvalk.


En de laatste twee delen..
Jelle

marcel123

Er zijn altijd wel mensen die je een plezier doet met een verlsag.