Ik heb er nog eentje uit Polen met Bizons.Eens kijken wat er behalve Bizons nog meer komt eten:http://www.lasy.gov.pl/zubr
Er komen zelfs geringde beestjes langs:
Cool! Zou je als je foto´s plaatst de link van de site er bij neer willen zetten? Ze vragen dit op het bijbehorende forum om gelazer met copyright te voorkomen.
Gisteren waren er nauwelijks zwijntjes te zien, behalve die ene dan midden in de nacht.Ik heb gelezen (weet natuurlijk niet of het ook echt waar is) dat er een wolf op 2 km van de cam gesignaleerd is en dat als de zwijntjes niet komen eten de wolf dan heel dichtbij is.
Nu (Vanochtend) weer zo'n groep(>70!) (Edit: het zijn Geelgorzen!)vogeltjes aanwezig op het voer.Daarnaast een aantal Gaaien(4) en je hoort ook af en toe een Raaf.En een groep van 4 Eksters.Die gorzen maken een rinkelend/belletjes geluid.Vergelijkbaar met baardmannetjes(roodborst), maar dan sneller..Reeën om 9:30 uurhttp://www.eenet.ee/EENet/siga.html
Net een Raaf!op de grond voor de webcam(plaatjes zijn screenshots, daarna door photoshop halen en jpeg van gemaakt)screenshot op de mac; appel shift 3 en appel shift 4Er is weer vers gestrooid! (zo'n uur geleden)
Jullie kunnen beter onderling gaan sms'en of zo, want op een forum roepen wat je nu op een live cam ziet werkt natuurlijk niet.
Citaat van: HPM op januari 20, 2013, 12:44:38 pmJullie kunnen beter onderling gaan sms'en of zo, want op een forum roepen wat je nu op een live cam ziet werkt natuurlijk niet.Daarom heb ik dit topic ook op het praat maar raak forum neergezet. Daar heb ik meer onzin voorbij zien komen namelijk.
Citaat van: henrike1977 op januari 20, 2013, 13:48:23 pmCitaat van: HPM op januari 20, 2013, 12:44:38 pmJullie kunnen beter onderling gaan sms'en of zo, want op een forum roepen wat je nu op een live cam ziet werkt natuurlijk niet.Daarom heb ik dit topic ook op het praat maar raak forum neergezet. Daar heb ik meer onzin voorbij zien komen namelijk.Ik dacht niet aan onzin, maar als iemand bijvoorbeeld zegt dat er linksboven iets zit heeft dat alleen nut voor iemand die op die cam mee zit te kijken en tegelijk voortdurend het forumtopic zit te actualiseren. Ieder ander loopt een hele grote kans om te laat te zijn. Dat is mij al overkomen vandaag.Bij nader inzien is het resultaat toch wel onzin, want een hoop nutteloze tekst voor de overgrote meerderheid van de forumbezoekers.
Op dit moment zit er even niets.Daar kun je dus mooi gebruik van maken door een kop koffie te drinken of zoals ik net gedaan heb, een brood bakken!Nuttige tip ? Wel het geluid hard aan laten staan want er kan zomaar een zwijn verschijnen die begint te smakken..