Ligt het aan mij of aan de site ??

Gestart door HJDT, april 11, 2007, 23:46:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

HJDT

Hallo allemaal,

De laatste week heb ik zeer regelmatig dat als ik de details of een toegevoegde foto van een waarneming (niet zijnde 1 van mijzelf) wil bekijken deze details niet tevoorschijn komen, ook niet als ik het venster even naar de achtergrind verplaats in de hoop dat er even later wel resultaat is.
Aan mijn PC is niks veranderd, alle instellingen staan nog zoals ze stonden en ik heb er helemaal niks geks mee gedaan.
Wie herkent dit en heeft een oplossing ?? Alle andere onderdelen doen het overigens prima, ook het invoeren van waarnemingen gaat zonder problemen.

Groeten Michel
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Jeroen Nagtegaal

In de avonduren als ik meestal tijd heb is hij ook traag, te veek mensen?
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

geined99

Hallo,

Ik heb precies hetzelfde. Tot aan alle lijsten gaat het goed, maar als ik een specifieke waarneming open blijft hij "hangen".

Ernst
Ernst

Thijs Fijen

Ik zou het even melden bij bugs, als je dat nog niet had gedaan. Daar wordt denk ik door admins vaker op gekeken.

Thijs
Thijs Fijen

hiskodevries

kunnen de 'klagers' wat meer detals geven
welke browser wordt gebruikt,welke link wordt geopend.
gebeurt het altijd
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Jeroen Nagtegaal

Bij mij is het voraal bij het ivoeren van waarnemingen dat de vlinder databse er wel uitligt maar de vogels weer niet, zo is dat bijna elke avond, ik gebruik gewoon IE 7
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

HJDT

#6
Sorry voor het late antwoord Hisko, ik had niet door dat er ook echt serieuze reacties waren ondertussen . . . . .
Toen ik dit onderwerp startte was het nog niet bij elke waarneming, nu helaas wel. Als er van 1 soort meerdere waarnemingen zijn kan ik zien wie de waarneming ingevoerd hebben maar als ik op de details van de individuele waarnemingen klik laad die pagina niet. Als ik op het foto-icoontje achter de waarneming klik laad de pagina ook niet. Klik ik bovenaan op het tabblad foto's dan krijg ik wel alle foto's te zien van de betreffende soort.
Ook kan ik de details van mijn eigen waarnemingen niet meer zien.

Ik gebruik IE 7 met Windopws XP professional.

Voor zover ik weet heb ik niks gedaan dat dit veroorzaakt kan hebben. Heb een keer al mijn cookies en tijdelijke internet bestanden verwijderd  voor het probleem optrad maar ik kan me niet voorstellen dat dit het veroorzaakt heeft. Hetzelfde heb ik geprobeerd om het probleem op te lossen maar ook dat hielp niks.

Hopelijk kan je hier wat mee !!

Groeten Michel
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

hiskodevries

#7
Michel, installeer firefox eens (versie 2.0)
http://www.mozilla-europe.org/nl/products/firefox/
vertel mij of het probleem dan nog steeds optreedt.
i.e. 7.0 is een wangedrocht.

ik heb dat wangedrocht ook geinstalleerd, behalve dat het trager werkt dan ff merk ik geen problemen.
maar goed je kan wel heel veel instellen waardoor verschillen kunnen ontstaan tussen jouw en mijn installatie.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

HJDT

Hoi Hisko,

Dit lost het probleem inderdaad op, hoewel, een echte oplossing is het natuurlijk niet !! In ieder geval is Firefox wel een mooi programma als ik het zo zie dus misschien moet ik IE maar eens de rug toekeren !!

Groeten Michel
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.