Cool & Van de Lekprijs

Gestart door Melchior van Tweel, januari 13, 2013, 22:43:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

Melchior van Tweel

Hallo allemaal,


Ik wil bij deze onze admin Grieta graag even in het zonnetje zetten. Gisteren heeft ze op de Nieuwjaarsdag van de NMV de Cool & Van de Lek-prijs gekregen. Deze prijs wordt toegekend aan mensen die een bijzondere publicatie hebben geschreven of zich anderszins zeer verdienstelijk hebben gemaakt voor de mycologie. Voor Grieta waren er lovende woorden. Haar (schijnbaar) oneindige geduld en enthousiasme zijn zeer aanstekelijk en Grieta heeft voor de NMV ontelbaar veel waarnemingen ingevoerd vanaf formulieren. Bovendien is Grieta de drijvende kracht achter de Zuidhollandse Zwamdag. Al zolang ik me kan herinneren maakt Grieta de soortenlijsten van de werkweken. Maar Grieta is natuurlijk ook hier actief, als admin op het forum en als validator van waarnemingen op waarneming.nl. Als blijvende herinnering heeft Grieta een mooie aquarel van Eef Arnolds ontvangen, met daarop een afbeelding van een Hertenzwam.
Grieta, van harte gefeliciteerd!

Groet, Melchior
www.melchiorvantweel.nl

Gert Kremer

Grieta,
Van Harte Gefeliciteerd.  :duim:  en ook bedankt voor al je inzet/geduld en opmerkingen bij mijn vragen. :D
Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

Aafke

Grieta,

Van harte proficiat !

Groet, Aafke
Groeten, Aafke

Gulistan

Proficiaat, Grieta! Ik hoop dat je nog lange tijd op het forum de vele vragen geduldig beantwoord! Bedankt voor jouw hulp bij mijn eerste stappen bij het determineren van voor mij onbekende soorten aan de hand van slecht genomen foto`s en marginale informatie.
Groeten van Christiane

ridderzwam

Grieta gefeliciteerd en bedankt voor je inzet.
Groet,
Ria.

tjerk

Grieta,
Nogmaals van harte gefeliciteerd! Door jou ben ik me serieus in paddenstoelen gaan verdiepen. Het is een boeiende bezigheid. Bedankt voor je geduld, uitleg, advies , vragen, hulp, enz.
Groet,
Tjerk

loest

#6
Grieta,
Wat een leuke verrassing was dat gistermiddag!
Een bijzondere prijs voor een bijzondere dame die plezier en kennisoverdracht zo goed weet te verenigen.
Nogmaals van harte en dankjewel dat je ons zo vaak op het goede spoor weet te zetten.
Groet, Loes

Margreet Kwh

Grieta, van harte gefeliciteerd :duim:
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Ismael

Gefeliciteerd! Helaas kon ik niet gisteren..
Groeten Ismaƫl Wind

Corryabbink

Grieta ik ben blij dat je op het forum zit. Eerlijk en eenvoudig! Heerlijk zo'n admin te hebben!
Ook door mij van harte gefeliciteerd en ik hoop dat jouw grijze cellen nog jaren meegaan :duim:
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Henny Klein

Hartelijk gefeliciteerd Grieta! Ook ik heb de afgelopen tijd al heel veel geleerd dankzij het geduld van jou en de andere admins. Jullie doen hier geweldig werk en jij bent op nog veel meer fronten actief, lees ik. Welverdiende waardering!
Hartelijke groet, Henny

a.klos

Heel erg gefeliciteerd!
Ik hoop dat je nog vele jaren je kennis met ons wilt delen.
Groetjes, Anneke.

xenion

Ook via deze weg nog gefeliciteerd Grieta! Dik verdiend!
Groeten,
Martin

lucknijnsberg

Ook nog even via deze weg.
Grieta van harte :duim:
Luc

Henri van Dodeweerd

Met vriendelijke groet,
Henri van Dodeweerd

gerard bredewold

Ongetwijfeld verdiend; dank voor je geduld.

Groet,
Gerard.

P.Rijnen

Hallo Grieta,
Gefeliciteerd en bedankt voor alle steun (en geduld) van de afgelopen jaren.
Peter

A Oosterhuis

Grieta,

Gefeliciteerd met deze blijk  van waardering en vakmanschap.  En ook bedankt voor de " lessen "

:duim:

A Oosterhuis

libel10

Hallo Grieta,
ik sluit me van harte aan bij de lovende woorden van mijn voorgangers. Ik heb ook geleerd van je fijne en duidelijke uitleg en inderdaad stimulerend. Mijn dank hiervoor.
Finy :duim:

grietaf

#19
Uiteraard allemaal bedankt voor de felicitaties. Ik moet er iedere keer van blozen  :rolleye:
Grieta.