Lang leve de jacht ...... Pearl-pearl-pearl

Gestart door bas waanders, december 31, 2012, 16:39:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

bas waanders

Het zal je gebeuren , je bent met je camera op jacht ......... maar een aantal macho's zijn ook in de buurt , naast een wapenvergunning zou een verplichte ogentest héél verstandig zijn :

Jagers schieten wandelaar in gezicht
WESTEREEN - Een 39-jarige man uit Veenwouden is maandagmorgen bij het Friese Westereen in zijn gezicht geraakt door een schot hagel dat was afgevuurd door een groepje jagers. Dat meldde de politie maandag. 
De man is naar een ziekenhuis gebracht, maar zijn verwondingen vallen mee, aldus een woordvoerder.

De man liep in het recreatiegebied de Boppewei toen hij werd geraakt. De jagers hadden niets in de gaten en vervolgden hun tocht richting Dokkum. De politie trof ze later aan. Ze bleken op het jachtgebied van een van hen te jagen .
bron : telegraaf.nl

Vincent Sanders

Meteen geweren inleveren met zulk soort gasten. Je zou maar blind raken door zoiets...
Gr,
Vincent Sanders

bas waanders

De discussie is al vaker gevoerd . Ooit woonde ik in Merkelbeek , Limburg . Tegenover mij was een landbouwgebied en op een gegeven moment liepen er ca 10 jagers naast elkaar door het veld , een drijfjacht compleet met enkele honden . Ik bekeek het tafereel vanuit mijn woonkamerraam en dacht : waar jagen ze in godsnaam op ? Dat ene fazantje , vosje of konijntje . Ik kon het alleen maar een zéér zielige vertoning vinden , er was namelijk helemaal niets , behalve een leeg en bevroren veld . Die gasten waren volgens mij grotendeels aardig op leeftijd , vandaar mijn opmerking ogentest . Je zal maar in je gezicht geschoten worden door één of andere imbiciel . Voor jacht vind ik dit land te klein . En te weinig wild .