Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Ik neem aan dat niet iedereen hier het met dit bericht eens is.  (gelezen 928 keer)

Bart van Hoogstraten

• Betatest Herkenningsapp
  • *
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks 15,- abonnementskosten!
http://waarneming.nl/donate.php

Jan vH

• Member
    • Mijn waarnemingen
Re: Ik neem aan dat niet iedereen hier het met dit bericht eens is.
« Reactie #1 Gepost op: december 24, 2012, 17:41:38 pm »

De onderzoekers hebben niet onderzocht "of de verhoogde creativiteit van de proefpersonen samenhangt met de natuur, het loskomen van multimedia of een combinatie daarvan." Als de mensen een mobieltje (zonder internetverbinding) bij zich hadden zal de uitkomst vergelijkbaar zijn, denk ik. Ik blijf in ieder geval gewoon met mobieltje in de natuur lopen.  :blink:
Jan van Harten

Bart van Hoogstraten

• *
« Reactie #2 Gepost op: december 24, 2012, 18:02:25 pm »

Sterker nog: Ik heb zelfs helemaal geen behoefte aan creativiteit als ik in de natuur ben; daar wil ik dan even van af zijn. En met mijn mobieltje met ObsMapp erop ben ik bovendien veel intensiever met de natuur bezig.

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks 15,- abonnementskosten!

rapunzel

• ndff validator
  • Admingroep: Planten
« Reactie #3 Gepost op: december 24, 2012, 18:46:24 pm »

Ik denk daar anders over. Als niet onmiddelijk alles wat je ziet moet worden vastgelegd, opgeslagen en doorgemaild is er misschien meer ruimte in je hoofd om eens op een andere manier naar je ervaringen te kijken. Het als maar bezig zijn  met vastleggen, foto's maken, determineren etc. kan wel eens ruimte wegnemen voor een andere beleving.
Koos
Koos Ballintijn

Bart van Hoogstraten

• *
« Reactie #4 Gepost op: december 24, 2012, 18:55:12 pm »

Ik denk daar anders over. Als niet onmiddelijk alles wat je ziet moet worden vastgelegd, opgeslagen en doorgemaild is er misschien meer ruimte in je hoofd om eens op een andere manier naar je ervaringen te kijken. Het als maar bezig zijn  met vastleggen, foto's maken, determineren etc. kan wel eens ruimte wegnemen voor een andere beleving.
Koos

Dat is een interessant gegeven; er bestaat dus een belevingsniveau wat ik nog niet bereikt heb. Kun je het beschrijven?

Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.047 seconden met 20 queries.