Nieuwe zoogdierensoort ontdekt in Noord-Korea!!!

Gestart door Bart van Hoogstraten, december 06, 2012, 22:51:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

Rene Janssen

Als je ook nog even kan laten weten wat het "Breaking News" is... Aan een kabelkrant met dat hebben we natuurlijk niet zo veel... (niet chagrijnig bedoeld...)
René Janssen

Johan Helmus

Dat zijn linkjes. De mythische eenhoorn is herbevestigd. Wetenschappers uit Noord Korea hebben een hol ontdekt van het dier!  :o En dat al nadat hun fantastische leider Kim Jong Il eerder onder o.a. al eigenhandig de hamburger heeft uitgevonden!
Groeten, Johan Helmus

Bart van Hoogstraten

#3
Citaat van: Johan Helmus op december 07, 2012, 07:52:54 AM
Dat zijn linkjes. De mythische eenhoorn is herbevestigd. Wetenschappers uit Noord Korea hebben een hol ontdekt van het dier!  :o En dat al nadat hun fantastische leider Kim Jong Il eerder onder o.a. al eigenhandig de hamburger heeft uitgevonden!

Hier nog wat wetenswaardigheden over Kim Jong-il.
Een poos geleden (ik kan de page niet meer vinden) toonden ze het volk een wetenschappelijk onderzoek dat aantoonde dat de levenskwaliteit werelwijd het hoogste was in Noord-Korea. De Verenigde Staten van Amerika stond helemaal onderaan de ranking-lijst... Vraag me af hoe lang ze dit nog kunnen volhouden! (1 op de 12 Noord-Koreanen lijdt aan honger en het land is afhankelijk van internationale voedselhulp).

edit -> De ontdekking is tevens het bewijs dat Pyongyang ooit de hoofdstad van het oude Korea was...  :P
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Mimino

"eenhoorns die werd bereden door de oude Koreaanse koning Tongmyong"
Lijkt me dus meer een oude zoogdierensoort
Nu is het wachten op de eerste youtube filmpjes vanuit Noord-Korea...
Een hol is toch geen bevestigde ( of bevestigbare ) waarneming?
En wat zou de wetenschappelijke naam van dit beest worden, Unicornus Kim Jong-ilus ?
Met vriendelijke groet,
Peter Valk a.k.a. Mimino
Moskou, Rusland

http://www.flickr.com/photos/miminostudio/
http://www.facebook.com/peter.valk#!/profile.php

ejslootweg

"Vlak voor het nest zou een rechthoekige rots staan met daarop de inscriptie 'Eenhoornhol'.  'Deze inscriptie stamt vermoedelijk uit de periode van het Koryo Koninkrijk (918-1392)', meldt het KCNA. "

Dan is het wel een zekere determinatie lijkt me.

groeten, Erik
groeten, Erik

Douwe van der Ploeg

Wie vraagt de soort aan voor observado, en voert in onder externe bron? ;)
Douwe van der Ploeg

M.Haverkamp

Citaat van: Douwe van der Ploeg op december 07, 2012, 17:02:47 PM
Wie vraagt de soort aan voor observado, en voert in onder externe bron? ;)

Prachtig die verhalen over de Grote Leider. Aan de andere kant zijn er miljoenen mensen die letterlijk geloven in de Bijbel, de Koran, Het boek van Mormon of het Handboek CDNA. Veel verschil is er ook weer niet. :rolleye:

Rob Koelman

Met vriendelijke groet, Rob