Ik vind het grappig dat er mensen zijn die zich opwinden over het feit dat er mensen zijn die zich het lot van de bultrug te erg aantrekken. 'Er zijn belangrijkere zaken dan een stervende bultrug' wordt er dan vaak gezegd, maar dan vraag ik me altijd af of onbekenden wijzen op de relatieve zinloosheid van hun opwinding zoveel belangrijker is
.
En uiteindelijk komt er dan altijd nog een baas boven baas die zich opwindt over het feit dat er mensen zijn die zich opwinden over mensen die zich over niets opwinden
Verbazing Bart

. Het is al fascinerend dat via sociale media iedereen blijk geeft van gevoelens voor een bepaald onderwerp en dat wilt delen, maar het is wat mij betreft nog fascinerender dat er mensen zijn die met de buitenwereld willen delen wanneer ze iets niet belangrijk genoeg vinden om het te delen.
(met deze reactie probeer ik te suggereren boven beide partijen te staan en slechts als toeschouwer meewarig deze ontwikkeling gade te slaan

, hopelijk lukt dat en verdenkt niemand mij van een ontzaggelijke ijdelheid (wat uiteraard de ware reden is van deze bijdrage

))
Maurice, goed idee, kunnen we desnoods nog mee met de stille tocht.