Zilvermeeuw onder invloed

Gestart door Steven Wytema, november 05, 2012, 10:55:29 AM

Vorige topic - Volgende topic

Martijn Bot

#31
Eerst maar eens een belletje richting Barneveld? Ik zit deze dagen even moeilijk (vrouw al over de uitgerekende datum...), maar ik zal binnenkort even contact leggen. Blijf je aanmelden, hoe concreter de plannen hoe beter er ook afspraken te maken zijn. Dat er een markt is voor een dergelijke dag is inmiddels duidelijk; leuk!

Wouter van Pelt


Steven Wytema

Ik vanzelfsprekend ook. :duim:
Misschien even afsplitsen in apart topic?


2 locaties vind ik ook prima... IJmuiden, Hoek van Holland, Katwijk, Scheveningen? (Westkapelle en Hoornse Meer qua aantallen wel, maar niet om de hoek)
Misschien als er relatief veel zuider/noorderlingen meedoen misschien toch daar?
Al zullen de ORG-mannen dr meer over te zeggen hebben :)


Het lijkt me het belangrijkst/fijnst om de groepen niet al te groot te maken.
Steven Wytema


theomuusse

Hoe eerder hoe interessanter denk ik.
Anders dreigt de grijze plaag!
Ik stel voor donderdag 15 november als eerste datum te nemen.
In de avond opvolgend even iets eten ergens in een eetcafe en daar dan foto's bekijken die jullie meenemen.
Barneveld is prima voor die dag.

Theo

Jos Welbedacht

Ik ben ook wel geïnteresseerd. Barneveld lijkt me qua ligging dan de beste keuze, want dat is lekker centraal, en ik zie het niet zo zitten om vanuit het noorden helemaal naar Limburg te reizen.
Jos Welbedacht, Groningen
I said you could find me where the Nighthawks fly - dEUS: One advice, Space
 

Martijn Bot

Citaat van: theomuusse op november 07, 2012, 20:54:04 PM
Hoe eerder hoe interessanter denk ik.
Anders dreigt de grijze plaag!
Ik stel voor donderdag 15 november als eerste datum te nemen.
In de avond opvolgend even iets eten ergens in een eetcafe en daar dan foto's bekijken die jullie meenemen.
Barneveld is prima voor die dag.

Theo
Ik kan zoals gezegd de eerst komende weken niet, en met mijn onderwijsbaan kan ik ook niet buiten de vakanties op doordeweekse dagen... Helaas, helaas. Ik zit dus echt vast aan die vermaledijde Kerstvakantie, en moet de gok van het grijze plaag dus maar voor lief nemen. Ga echter gerust jullie gang wanneer er voor volgende week genoeg gegadigden zijn, misschien kan dat een aftrap zijn voor iets wat we vaker kunnen doen.

Mark Zevenbergen

Super idee, alleen met mijn onregelmatige diensten een beetje moeilijk te plannen. Mocht het op een datum zijn dat ik kan, dan wil ik er wel bij zijn.
Ik blijf voorlopig wel een beetje ringenpielen. Het is me opgevallen, dat ik inderdaad door het aflezen van ringen + die afgelezen vogel op de foto zetten, steeds iets makkelijker de verschillende soorten/kleden uit elkaar begin te houden.
Mark

pwolf

Citaat van: Martijn Bot op november 07, 2012, 10:40:28 AM
Vuilstort Barneveld is in de winter nog steeds prima om alle grote meeuwen te "doen", volgens mij. Centraal gelegen en over het algemeen meewerkend en positief personeel jegens vogelaars. Voorstel: door de weekse dag tussen Kerst en Oud en Nieuw? Ies, kun jij daar mee uit de voeten? Kunnen we wellicht Ruud, Mars, Theo, Pim, PieterGeert en anderen nog warm krijgen voor dit idee? Als we uiteindelijk voldoende handen op elkaar krijgen zal ik contact opnemen voor toestemming en voldoende hesjes. Laat ajb weten (PB of via dit forum) als je in principe geinteresseerd bent of wanneer je een beter voorstel voor tijdstip of locatie hebt.


goed plan, ik zal er in Barneveld niet bij zijn aangezien Westkapelle toch wel wat dichterbij is.... Wannabee-meeuwenkijkers in het zuidwesten kunnen het beste naar Westkapelle gaan en uitkijken naar een overjarige rode Golf III die daar tussen kerst en Oud & Nieuw steevast in een groep meeuwen staat.


groeten, Pim.
Pim Wolf, Vlissingen

frankmeer

Frank van der Meer