Rupsen zoeken op de Groevenbeekse heide! (25 sept. 2022)

Gestart door Rayan Majoor, augustus 24, 2022, 13:25:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

Rayan Majoor

Hallo vlinderliefhebbers,


Op zondag 25 september organiseren Ati Vijge en ik een rupsenzoekmiddag organiseren op de Groevenbeekse heide bij Ermelo. Op deze dag zullen we met z'n allen op jacht gaan naar rupsen op de Groevenbeekse heide. Het doel is om zo veel en zo leuk mogelijke rupsen te vinden, maar vooral ook om het gezellig te hebben en onze vondsten en kennis met elkaar te delen.

Vind jij het leuk om rupsen te zoeken? En heb je in ieder geval basiskennis over rupsen herkennen? Reageer dan vooral op dit bericht, of neem persoonlijk contact op met Ati (awvijge@outlook.com) of mij (rayan.majoor@gmail.com, 06 12477178). Om het gebied niet te veel te belasten en alles ook een beetje praktisch te houden, hebben we besloten om de groepsgrootte op maximaal 10 personen te houden. Echter tot dit aantal is bereikt, is iedereen die enthousiast genoeg is om mee te doen welkom!

Een aantal praktische details:
- Datum:                       25 september vanaf 13:00 uur
- Locatie:                      Groevenbeekse heide. Parkeren: Herderlaan 51 Ermelo
- Groepsgrootte:            Max. 10 mensen
- Wie mag er meedoen:  Iedereen die enthousiast is over vlinders of rupsen en in ieder geval een klein beetje ervaring heeft met het zoeken van rupsen.

Voor wie wil zullen we de dag afsluiten met een kopje koffie (of iets anders) bij Ati. (Ermelo)
Mocht het weer heel slecht zijn, dan zullen we uiteraard naar een andere datum zoeken. We zullen de avond vantevoren laten weten of dit nodig is, of dat we de 25e gewoon op pad kunnen!


Hopelijk zien we je dan!
Mvg Rayan Majoor

Wil je meer zien van mijn uit de hand gelopen hobby, kijk dan eens op www.LepiSpot.nl

Rayan Majoor

Nog twee weken... en we hebben nog een paar plekjes vrij. Dus mocht iemand toch nog mee willen... :angel:
Mvg Rayan Majoor

Wil je meer zien van mijn uit de hand gelopen hobby, kijk dan eens op www.LepiSpot.nl

Rayan Majoor

Voor de deelnemers: het lijkt morgen een mooie, droge dag te worden dus de rupsenzoekdag gaat gewoon door zoals gepland. Heb er zin in.
Tot morgen!
Mvg Rayan Majoor

Wil je meer zien van mijn uit de hand gelopen hobby, kijk dan eens op www.LepiSpot.nl