Sommige mensen...

Gestart door augustvansteensel, oktober 29, 2012, 17:19:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

joostheeremans

MvG Joost Heeremans



- Do geese see god ?-

lennartv

De toekomstige kannibalistische seriemoordenaars... Je bent wel heel gestoord als je zoiets doet!
Groetjes,

Lennart Verheuvel

www.naturebylennart.com

KorHaan

Raar verhaal, dit.


Ik denk dat boswachter Van der Veen haar argusogen eens flink moet richten op manege Venhof, en ze eens flink aan de tand moet voelen.
Er spreekt een enorme labbekakkerigheid uit de berichtgeving. Wie gelooft er nou een jager op zijn woord? Elke plaatselijke jager dient om een alibi gevraagd te worden. En  manege Venhof moet eens goed doorgevraagd worden. Kennen ze jagers daar? En waarom hebben ze hun Halloweentocht niet doorgegeven?


Vriendelijke groet,


Ronald Sinoo

Jeroen Nagtegaal

Zonder al te beschuldigend te zijn kan ik uit ervaring vertellen dat de relatie SBB en Manege Venhof niet al tijd even goed is. Tevens zijn er in de Meinweg wel degelijk conflicten tussen Jagers en andere partijen. Op de Meinweg zijn de Jagers verantwoordelijk voor alle Zwijnen-rasters. Hier gaat echter veel mis...

Heel complex verhaal dat al lang speelt en niet zomaar is bijgelegd. Echter kun je moeilijk iemand beschuldigen in een artikel als SBB zijnde.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Bart van Hoogstraten

Op Corsica kun je dit soort wreedheden ook buiten de haloweentijd tegenkomen... (bijlage).
Hoewel het daar over het algemeen erg mooi natuurgenieten is bekruipt je wel een ongemakkelijk gevoel als je dit soort taferelen ziet in combinatie met de hoeveelheid lege hagelpatronen die je aantreft langs de stroperspaadjes in de maquis en al die kapotgeschoten verkeersborden langs de weg... Ik was er ooit een keer toen er een feestdag was; "le President de mer". De traditie is dan dat je ongestraft wat in de lucht mag schieten met je geweer. Soms wel grappig als er bijvoorbeeld een ouwe knar zo'n ouderwets schrootgeweer met trompetvormige loop een losse flodder afvuurt voor zijn huisje. Maar ik zag toen ook een pick-up-truck met de laadbak vol jonge jongens (pubers) waarvan er eentje met een AK47 een salvo gaf... Alle 3 de keren dat ik er geweest ben heb ik nog nooit een flic gezien. Het gaat je Nederlandse pet soms te boven daar... RAPPEL!!!
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/