Ik zou m moeten kennen

Gestart door Ismael, maart 25, 2007, 21:52:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ismael

Deze kwam ik tegen tussen de crocussen en vogelmelk. Geen grondbladeren

1
Groeten Ismaël Wind

Ismael

Groeten Ismaël Wind

Ismael

Groeten Ismaël Wind

Ismael

1c the big picture
Groeten Ismaël Wind

TESS13

Vriendelijke Groet  Antonia

Ik geef een glimlach aan alles en iedereen
geef hem door......

Ismael

Juist dat is m! Mijn dank, kan ik er van uit gaan dat deze er express zijn geplant? Het is een vettige grond die door aangelgde vijver is aangebracht
Groeten Ismaël Wind

Pieter Stolwijk

Vermoedelijk geplant. Alleen bij oude buitenhu0zien en dergelijke ooit geplant en nu ingeburgerd.
Vr. groet, Pieter Stolwijk


Floristische Werkgroep Twente

Ismael

ok bedankt Denk ook geplant Dan hoef ik m dus niet in te voeren?
Zie de laatste tijd ook veel sneeuwroem Vooral in parkjes ed zijn lijkt mij ook aangeplant, hoewel deze er al jaren groeien. Ik vind zulke dingen altijd lastig, moet je het nu invoeren op niet?
Groeten Ismaël Wind

han.endt

#8
Citeerok bedankt Denk ook geplant Dan hoef ik m dus niet in te voeren?
Zie de laatste tijd ook veel sneeuwroem Vooral in parkjes ed zijn lijkt mij ook aangeplant, hoewel deze er al jaren groeien. Ik vind zulke dingen altijd lastig, moet je het nu invoeren op niet?
Tja, invoeren of niet. Ik zie dat er heel veel planten worden ingevoerd uit stadsparken, begraafplaatsen en noem maar op. Planten die naar mijn idee zijn neergezet door de plantsoenendienst. Ik kwam er tijdens een determinatiediscussie zelfs achter dat iemand met een lijstje van de gemeente werkte met de aangeplante planten, zodat ze ongeveer wist wat ze kon verwachten............
Ook worden er stadsbomen ingevoerd.

Ook wordt er steeds vaker openbaar groen op een natuurlijke wijze ingericht met min of meer wilde bloemen. Dit gebeurt ook met bermen.
Vaak wordt er dan naar rode lijst soorten gegrepen.

Niko Buiten

Ismael,

Wannneer je moeite hebt met welke planten je nu wel of niet moet invoeren is het misschien handig daar de Handleiding inventarisatieprojecten van Floron eens op na te lezen. Deze wordt bij aanvraag gratis door Floron verstrekt aan (potentiële) waarnemers van Floron.  
Groet,

Niko Buiten.


Ismael

Oke bedankt voor de goede tip  :duim:  
Groeten Ismaël Wind