Folkert Jan vs duindoorns

Gestart door Zonnekoning, oktober 07, 2012, 20:26:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex vd Giessen

Kinderachtig geroddel??? Er zijn 26 pagina's geschreven over verstoring, waarbij je zelf ook meepraat....sorry hoor!!! :-X

Rikstar

#31
Alex, je komt net kijken hier op het forum en in meer dan de helft! van je berichten praat je negatief over folkert jan. Ik weet niet wat die gozer je misdaan heeft maar ik geef als tip mee; praat eens wat minder over Folkert jan, ga naar buiten, ontdek leuke dingen. en praat hier over vogels! niet over personen.....

Ik zal alvast maar een voorzetje geven: een Aziatisch roodborsttapuit op Texel!
http://waarneming.nl/soort/view/1474?from=2012-10-08&to=2012-10-08


Citaat van: Alex vd Giessen op oktober 08, 2012, 16:47:36 PM
Kinderachtig geroddel??? Er zijn 26 pagina's geschreven over verstoring, waarbij je zelf ook meepraat....sorry hoor!!! :-X
met vriendelijke groeten,
Rik v/d Starre

hiskodevries

On Topic aub.
over duindoorn reddingen e.d --> Praat maar raak
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Alex vd Giessen

Nee hoor kijk al heeeeel lang mee beste Rikster!!!! Vind het alleeen jammer dat mensen die over andere vanalles vertellen en alles beter weten zelf geen kritiek kunnen verdragen!!!!

hiskodevries

On Topic aub.
over duindoorn reddingen e.d --> Praat maar raak
laatste waarschuwing
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0


Edwin Russer

#36
Citaat van: hiskodevries op oktober 08, 2012, 17:20:25 PM
On Topic aub.
over duindoorn reddingen e.d --> Praat maar raak
laatste waarschuwing


Ik las wel op facebook dat er zo'n dertig duindoorns bij Folkert Jan zijn verwijderd. Het is niet te hopen dat dit bij de meest elementaire lichaamsdelen is gebeurt >:D
Met vriendelijke groet,

Edwin Russer

Wp-ranking/https://netfugl.dk/ranking/2

Theovanv

Theo van Veenendaal

augustvansteensel

August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

Yeronimo

Kinderachtig dit, ga gewoon vogels kijken in plaats van het er zo in te wrijven. Moderators het siert jullie niet zo een respectloos topic te laten bestaan.
Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden

Zonnekoning

Citaat van: rnbflavour op oktober 08, 2012, 15:41:06 PM
Gezien het kinderachtige geroddel ga ik er op dit forum geen woorden aan vuil maken.

Dit is gewoon een gevalletje van wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten!
Daarnaast vind ik het onacceptabel gedrag om overal en nergens doorheen te banjeren, en dat is de reden waarom ik het heb aangekaart op "Zeldzaamheden in Nederland".
Het is dus geen kinderachtig geroddel en als dit op Terschelling was gebeurd, was je helemaal het bokje... 8)
Groeten, Lodewijk Jan Coté,
IVN/KNNV Zwolle, VRS De Kooi,
Verzorgingshuis Zandhove.

augustvansteensel

#41
Citaat van: Yeronimo op oktober 08, 2012, 21:01:06 PM
Kinderachtig dit, ga gewoon vogels kijken in plaats van het er zo in te wrijven. Moderators het siert jullie niet zo een respectloos topic te laten bestaan.
Folkert Jan kan er zelf om lachen hoor, anders had hij het niet online gezet.
En dit is trouwens geplaatst onder het kopje 'praat maar raak'.
Als het nou onder het kopje 'trektellen' was, zou ik de kritiek begrepen hebben.
August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

BramtK

Nou nou Jeroen, niet zo kleinzerig hoor. Dit is gewoon een historisch grappige gebeurtenis in het vogelaarswereldje, over 15 jaar lezen we erover in een of ander boekje. Gewoon leuk en geen reden om zo te sippen.
Groeten,

Bram ter Keurs

H.Valkema

Citaat van: Yeronimo op oktober 08, 2012, 21:01:06 PM
Kinderachtig dit, ga gewoon vogels kijken in plaats van het er zo in te wrijven. Moderators het siert jullie niet zo een respectloos topic te laten bestaan.

Helemaal mee eens! Ken je eigen regels als Admin Vincent. Gewoon slot erop gooien klaar.
Behandel elke andere bezoeker met respect, zelfs als je vindt dat anderen dat respect naar jou niet op kunnen brengen

Groeten,
Haije Valkema

H.Valkema

Citaat van: BramtK op oktober 08, 2012, 21:49:10 PM
Nou nou Jeroen, niet zo kleinzerig hoor. Dit is gewoon een historisch grappige gebeurtenis in het vogelaarswereldje, over 15 jaar lezen we erover in een of ander boekje. Gewoon leuk en geen reden om zo te sippen.
Uiteraard is het een grappig verhaal  :)  Maar iemand op een openbaar forum belachelijk maken vind ik niet echt respectvol. Ik zou zeggen zoek FJ op DT3 op, drink een biertje en lach er dan even met zn allen om, dat is anders dan iemand uitlachen hier.  :police:
Groeten,
Haije Valkema

augustvansteensel

August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

Zonnekoning

Ik weet dat het niet netjes is, maar ik hoop dat dit een harde les is voor iedereen...
Wat mij betreft mag dit draad je ook op slot, maar ik heb nog wel een tip!
Dit is wel verdomt fijn snoeischaartje waarmee je in zo'n situatie kunt los knippen. :D
Op mijn werk heb ik die meestal in mijn kontzak zitten. ;)
Groeten, Lodewijk Jan Coté,
IVN/KNNV Zwolle, VRS De Kooi,
Verzorgingshuis Zandhove.

augustvansteensel

off topic  :rolleyes:, maar dankjewel voor de tip!
Misschien ga ik 'm wel kopen.
Lijkt me een handig dingetje.
August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

Norman

Als ik FJ met mijn reacties in dit topic gekwetst heb spijt mij dat oprecht.

FJ inschattend heeft hij voldoende zelfspot en is ie slim genoeg om te weten wat voor reacties er op dit avontuur konden komen.

FJ; als je komend weekend naar Texel komt en we treffen elkaar krijg je een drankje voor de schrik en het respect. Veel vogelaars hadden het mooi stil gehouden. Ik vind het wel getuigen van karakter dat je een dergelijk avontuur openlijk deelt.

Voor zover mijn bijdrage in dit topic. 

Zonnekoning

Het is helemaal niet offtopic, wat dit is het "Praat maar raak"-forum. ;)
De snoeischaar is niet goedkoop, maar ik heb er wel plezier van!!!
Is weer wat anders dan een Swarovski... :angel:
Groeten, Lodewijk Jan Coté,
IVN/KNNV Zwolle, VRS De Kooi,
Verzorgingshuis Zandhove.

erikwouda

Citaat van: Norman op oktober 08, 2012, 22:25:17 PMVeel vogelaars hadden het mooi stil gehouden. Ik vind het wel getuigen van karakter dat je een dergelijk avontuur openlijk deelt.
Zeer zeker.
Vogelaar, maar ook grafisch ontwerper
http://novalijn.nl

BramtK

Maar wel de Swarovski onder de snoeischaren!
Groeten,

Bram ter Keurs

HPM

Citaat van: BramtK op oktober 09, 2012, 09:43:40 AM
Maar wel de Swarovski onder de snoeischaren!

Voor die van mij heb ik meer dan 80 gulden betaald. (Ja, gulden)

(Zonnekoning:  "wie meer dan 80 gulden voor een snoeischaar betaalt is dom bezig)
Herman van der Meer

jvdlaan

Citaat van: Zonnekoning op oktober 08, 2012, 21:38:01 PM
Citaat van: rnbflavour op oktober 08, 2012, 15:41:06 PM
Gezien het kinderachtige geroddel ga ik er op dit forum geen woorden aan vuil maken.

Dit is gewoon een gevalletje van wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten!
Daarnaast vind ik het onacceptabel gedrag om overal en nergens doorheen te banjeren, en dat is de reden waarom ik het heb aangekaart op "Zeldzaamheden in Nederland".
Het is dus geen kinderachtig geroddel en als dit op Terschelling was gebeurd, was je helemaal het bokje... 8)

Op Vlieland mag je buiten het broedseizoen overal doorheen banjeren (tenzij anders aangegeven). Ook op de Vliehors wat normaal doordeweeks het jachtterrein is van F16's. En buiten dat, het verhaal is dat FJ een stuk probeerde af te snijden om hoog water te vermijden.

Zonnekoning

Citaat van: HPM op oktober 09, 2012, 11:20:05 AM
Voor die van mij heb ik meer dan 80 gulden betaald. (Ja, gulden)

(Zonnekoning:  "wie meer dan 80 gulden voor een snoeischaar betaalt is dom bezig)
Die van mij heeft € 54 gekost en ben ik dan dom bezig. ???
Ik ben tuinman van beroep en dan heb je wel eens een goed snoeischaartje nodig...
Daarnaast loopt de kosten van het glaswerk van de gemiddelde twitcher al gauw in de 4 cijfers, en dat noem ik ook niet dom! 8)
Groeten, Lodewijk Jan Coté,
IVN/KNNV Zwolle, VRS De Kooi,
Verzorgingshuis Zandhove.

Bart van Hoogstraten

Citaat van: Zonnekoning op oktober 10, 2012, 22:28:46 PM
Citaat van: HPM op oktober 09, 2012, 11:20:05 AM
Voor die van mij heb ik meer dan 80 gulden betaald. (Ja, gulden)

(Zonnekoning:  "wie meer dan 80 gulden voor een snoeischaar betaalt is dom bezig)
Die van mij heeft € 54 gekost en ben ik dan dom bezig. ???
Ik ben tuinman van beroep en dan heb je wel eens een goed snoeischaartje nodig...
Daarnaast loopt de kosten van het glaswerk van de gemiddelde twitcher al gauw in de 4 cijfers, en dat noem ik ook niet dom! 8)

Oh heerlijk dit; eindelijk weer eens een zinnige PMR-discussie -> ik heb ook de Felco 2, Lodewijk Jan, en die heb ik in een aanbieding gekocht voor € 28,50!!! (hij knipt goed en zonder problemen door dikke takken heen maar ik erger me eraan kapot dat ik voortdurend met mijn duim tijdens het knippen het palletje in de blokkeerstand zet).
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

HPM

Citaat van: Zonnekoning op oktober 10, 2012, 22:28:46 PM
Citaat van: HPM op oktober 09, 2012, 11:20:05 AM
Voor die van mij heb ik meer dan 80 gulden betaald. (Ja, gulden)

(Zonnekoning:  "wie meer dan 80 gulden voor een snoeischaar betaalt is dom bezig)
Die van mij heeft € 54 gekost en ben ik dan dom bezig. ??? ...

Je bent dom bezig als je zegt dat iemand die duindoorns in zijn benen krijgt dom bezig is.
Herman van der Meer

Zonnekoning

Citaat van: jvdlaan op oktober 10, 2012, 17:24:08 PM
Op Vlieland mag je buiten het broedseizoen overal doorheen banjeren (tenzij anders aangegeven). Ook op de Vliehors wat normaal doordeweeks het jachtterrein is van F16's...
Dat klopt dus niet!!!
Je mag "vrij wandelen" en niet als "een olifant door de porseleinkast" overal doorheen denderen!
Er is vegetatie noodgedwongen vernield en als je de "kleine lettertjes" op de borden leest, mag dat dus weer niet... ;)
Groeten, Lodewijk Jan Coté,
IVN/KNNV Zwolle, VRS De Kooi,
Verzorgingshuis Zandhove.

Bart van Hoogstraten

Citaat van: HPM op oktober 10, 2012, 22:42:40 PM
Citaat van: Zonnekoning op oktober 10, 2012, 22:28:46 PM
Citaat van: HPM op oktober 09, 2012, 11:20:05 AM
Voor die van mij heb ik meer dan 80 gulden betaald. (Ja, gulden)

(Zonnekoning:  "wie meer dan 80 gulden voor een snoeischaar betaalt is dom bezig)
Die van mij heeft € 54 gekost en ben ik dan dom bezig. ??? ...

Je bent dom bezig als je zegt dat iemand die duindoorns in zijn benen krijgt dom bezig is.

Of als je zegt dat je 30 Duindoorns uit je lichaam moest verwijderen ipv duindoorndoorns.  ;D
Dit is 1 Duindoorn  ;) :
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Zonnekoning

Citaat van: Bart van Hoogstraten op oktober 10, 2012, 22:37:53 PM
...(hij knipt goed en zonder problemen door dikke takken heen maar ik erger me eraan kapot dat ik voortdurend met mijn duim tijdens het knippen het palletje in de blokkeerstand zet).
Daar heb ik ook wel een last van, maar voor de rest is het een fijn schaartje. :)
Ik ken ook een verhaal van iemand die ze vond in de bak bij de kassa met aanbiedingen van de Gamma o.i.d. voor € 5!
Die had helemaal mazzel... ;D
Groeten, Lodewijk Jan Coté,
IVN/KNNV Zwolle, VRS De Kooi,
Verzorgingshuis Zandhove.